پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
پیامبر اکرم (ص): بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چیزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحیح و حلالش نباشد، قبول نخواهد بود.
اکبر ابوالفتحی،مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه:   روابط عمومی مهمترین ابزار ارتباطی باهدف ایجاد تعامل

اکبر ابوالفتحی،مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه: روابط عمومی مهمترین ابزار ارتباطی باهدف ایجاد تعامل

نویسنده: Admin/چهارشنبه, 30 مهر,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اکبر ابوالفتحی،مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه:

 روابط عمومی مهمترین ابزار ارتباطی باهدف ایجاد تعامل

تشریح اهم عملکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه

اکبر ابوالفتحی مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر گفت:روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه بعنوان مهمترین ابزار ارتباطی باهدف ایجاد تعامل پایدار بین ارکان اصلی (اعضای محترم شورا) با  اصحاب رسانه ،شهروندان، موسسات دولتی ، سازمانها و .... از طریق ارتباط جمعی مناسب مخاطبان، در حال انجام وظیفه میباشد

 وی اهم عملکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در یک سال گذشته را به شرح ذیل تشریح کرد:

1-انعكاس كليه فعاليتهاي انجام شده از طريق رسانه هاي گروهي به منظور آگاهي مردم

 2- تهيه متن خبري جهت نشريه شهرمیز وشورامیز و اهتمام در پربار نمودن مجللات فوق الذکر.

 3- تعامل با خبرنگاران ،مدیران مسئول روزنامه ها ،خبرگزاریها کشوری و استانی

4- بروز رسانی سایت شورا در جهت اطلاع رسانی بموقع از روند تصمیمات اتخاذ شده در جلسات به کار بران گرامی

5- دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقادات و نظرات سازنده  به صورت ایمیل و پیامک و انتقال آن به اعضای محترم شورا جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی.

6- فراهم نمودن تسهيلات لازم برای خبرنگاران و اصحاب رسانه  بمنظور مصاحبه با اعضای شورا .

 7- برنامه ريزي امور مربوط به تشريفات ، كنفرانس ها ،جلسات،بازدیدها و.....

 8-دعوت از رسانه هاي گروهي به منظور تهيه خبر از فعاليتهاي شورا در مراسم و بازگشائي و اختتامیه پروژه هاي عمراني و ساير فعاليتهاي مشابه.

 9-مطالعه روزنامه هاي پر تيراژ ( قسمت انتقادها ، ما و خوانندگان و غيره ) و انعكاس شكايات مردم به مسئولين مربوطه.

 10-برنامه ريزي امور مربوط به اجراي جشنهاي مذهبي و ملي و مراسم و ميهمانيهاي رسمي با همکاری روابط عمومی شهرداری.

 11-تهيه اطلاعيه و آگهي هاي(رپورتاژ) مختلف مورد نياز

­ 12-پاسخگوئي و راهنمائي ارباب رجوع.

 13-تهيه و نصب ساير اقلام تبليغاتي نظير پلاكارد ، تراكت ، آويز، پوستر و اطلاعيه و ريسه و ... در ساختمان شورا به مناسبت هاي مختلف ايام و اعياد.

 14-همكاري و ايجاد هماهنگي هاي لازم  در موارد مختلف با روابط عمومي شهرداری ارومیه.

15- هماهنگی لازم برای حضور و یا تهیه برنامه های تلویزیونی ورادیویی.

16 – ایجاد فایل بندی و آرشیو برای هریک ازاعضاء بصورت مجزا را می توان اشاره کرد.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود: شادابی و بالندگی روزافزون شهروندان و تعاملات بین اعضای محترم شورا در امور مشترک و مرتبط کاری و مساعدت در جهت بهبود ، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان ، شفاف سازی ، همکاری  همدلی و همفکری در کلیه عرصه های کاری و اتخاذ تدابیر مناسب در صرفه جوئی هزینه ها با انتقال نظرات و پیشنهادات از سطوح پائین به بالای مدیریت و تلاش جهت نهادینه کردن خدمتگذاری به مردم و تکریم ارباب رجوع همچنین اطلاع رسانی سریع و بموقع به شهروندان به طرق مختلف ازدیگر اقدامات روابط عمومی شورا بشمار میرود.

ایشان درپایان ازشهروندان فهیم ارومیه خواستار انتقال نقطه نظرات ارزنده،پیشنهادات سازنده خود با ایمیل shoora@ urmia  و یا با پیامک5000245222  در جهت مشارکت و آبادانی شهر ارومیه را شد.

 

 

تعداد نمایش ها (311)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
پیوندها

 

روح شهدا صلوات
کانال ها
سامانه پیام کوتاه 5000245222
روزنامه
شورا

آمار بازدید
دی ان ان