:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 23 مهر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه:

  کمبود نیروی انسانی در مدیریت پسماند شهری یکی از چالش های اساسی مدیریت شهری است /فرسودگی ناوگان ماشین آلات سنگین مدیریت پسماند شهرداری می تواند در آینده به معضلی بزرگ تبدیل شود

 احد یوسفی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سازمان مدیریت پسماند شهری با مشکلات عدیده ای درگیر است.

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی گفت: کمبود نیروی انسانی ( کارگری) با توجه به بازنشسته شدن همکاران گرامی و زحمتکش در سازمان پسماند شهرداری به یک چالش اساسی تبدیل شده است .

دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرسودگی ناوگان ماشین آلات سنگین شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: متاسفانه فرسودگی ناوگان ماشین آلات شهرداری ارومیه به حدی است که اگر خدایی ناکرده در آینده دچار حوادث غیرمترقبه و ناگواری شویم به عینه مدیریت شهری هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه باید حداقل ۵ ایستگاه جمع آوری زباله های شهری در نقاط مختلف شهر ایجاد شود گفت: با توجه به کمبود ایستگاه جمع آوری نخاله شهری در مسیر و محدوده داخلی ، ایستگاه شماره یک شهرداری ، آنگونه که باید نمی توان از آن به نحو احسن بهره برد.

وی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به مشکل نخاله های ساختمانی اظهار داشت: مشکل نخاله های ساختمانی به یکی از بزرگترین معضلات شهری تبدیل شده است که در هنگام بارندگی موجب گرفتگی کانال آب های سطحی می شود و لذا می طلبد در اسرع وقت نظارت و جمع آوری شوند.

احد یوسفی با بیان اینکه شهرداری باید به فکر آماده سازی ناوگان ماشین آلات سنگین و نمک پاش ها باشد ، گفت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان ، شهرداری اقدام به آماده سازی ناوگان ماشین آلات سنگین و نمک پاش های موجود نماید.

وی در پایان یادآور شد : سازمان مدیریت پسماند با استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی در بحث تبلیغات محیطی حوزه مدیریت پسماند و اطلاع رسانی تفکیک زباله از مبدا و سایر اقدامات قابل تحسین که در راستای فرهنگسازی شهروندان در همراهی با مدیریت شهری می تواند موثر باشد اقدام کند.
 

تعداد نمایش ها (23)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان