پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه

پیامبر اکرم (ص): بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چیزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحیح و حلالش نباشد، قبول نخواهد بود.
دکتر علیزاده امامزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگو با دورنانیوز؛

دکتر علیزاده امامزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگو با دورنانیوز؛

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 23 شهریور,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/5

دکتر علیزاده امامزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگو با دورنانیوز؛

🔸برای انتخاب هیئت‌رئیسه، اعضای شورا مستقل عمل کردند

علیزاده امامزاده به عنوان رئیس سابق شورای شهر اورمیه و رئیس جلسه انتخابات هیئت رئیسه گفت: امروز رئیس، نائب‌رئیس، دبیر اول، دبیر دوم، سخنگو و خزانه‌دار طبق روال دوره‌های قبل انتخاب شدند که ریاست جلسه برعهده بنده بود و جناب آقای بخشایشی و آقای فتاحی برای ریاست شورا و همچنین آقایان اصغرزاده و نقشین برای نائب رئیس اعلام کاندیداتوری کرده بودند که با توجه به توانایی افراد و فارغ از موضوعات قومی، با اجماع اکثریت اعضا، آقای بخشایشی با 7 رای به عنوان رئیس شورا و آقای اصغرزاده به عنوان نائب رئیس برای سال چهارم شورا انتخاب شدند.

دورنانیوز: انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اورمیه، امروز برگزار و در نتیجه آن، آقای حسین بخشایشی به عنوان رئیس شورا و آقای رسول اصغرزاده به عنوان نائب‌رئیس انتخاب و همچنین آقایان مرتضی پیری و زلفعلی ابراهیمی به ترتیب به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شورای شهر و آقای حسین پناهی به عنوان سخنگو و آقای محمد خلیل‌پور به عنوان خزانه‌دار شورای شهر اورمیه انتخاب شدند.

دکترمحمدرضا علیزاده امامزاده به عنوان رئیس دو دوره اخیر شورای شهر اورمیه، ریاست جلسه انتخابات را برعهده داشت که برای اطلاع از روند انتخابات با وی به گفتگو نشسته‌ایم که مشروح آن در ادامه آمده است.

دکتر علیزاده امامزاده در خصوص روند انتخابات هیئت رئیسه گفت: ابتدا لازم است از مردم اورمیه تشکر کنم که به ۱۱ نفر منتخب خود اعتماد کرده و به پارلمان محلی فرستادند و ۱۰ نفر عضو این پارلمان نیز به بنده اعتماد کردند؛ در دوره ریاست بنده، تمام اعضای شورا برای پرداخت دستمزد کارگران شهرداری، تمام تلاش خود را بکار گرفته و توانستیم این موضوع را به نحو احسن به سرانجام برسانیم؛ علاوه بر آن، شورا توانست در موضوعات تفریق بودجه، حسابرسی، جلسات کمیسیون و همچنین ورود به موضوع کرونا بسیار مطلوب و منطقی عمل نماید و همچنین مصوبات شورا و لایحه‌های شهرداری به نحو احسن به سرانجام رسید.

علیزاده امامزاده ادامه داد: من احساس می‌کنم اعضا شورا با تمام توان خود در این دو سال تلاش کرده و حال این مسئولیت را به برادرمان آقای حسین بخشایشی تحویل می‌دهیم و درخصوص دغدغه اعضای شورا مبنی بر استقلال شورای شهر، تذکرات لازم به وی داده شد و اولویت اول باید توجه به معیشت کارکنان مجموعه شهرداری و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر اورمیه باشد؛ من احساس می‌کنم در دو سال گذشته اگر ضعفی وجود داشت، مربوط به بنده بوده و جنبه‌های مثبت نیز مربوط بر همکاران می‌باشد که دو سال به بنده اعتماد کردند.

وی درخصوص تعویق انتخابات گفت: جا دارد از روسای قبلی شورا تقدیر و تشکر کنم، مرحوم قلعه‌ای، جناب آقای جلیلی، آقای فتاحی، آقای خیامی، آقای اصغرزاده و بنده که به عنوان رئیس شورا خدمت کرده‌ایم و باید قبل از ۳۱ مرداد، انتخابات برگزار و ریاست به منتخب جدید تحویل داده می‌شد اما به دلیل ابتلای آقای پناهی به بیماری کرونا، انتخابات به تعویق افتاد که البته بنده معتقد به برگزاری سر موقع بودم چرا که برحسب وظیفه ذاتی خود، باید ریاست شورا را به همکار بعدی تحویل می‌دادم.

عضو شورای شهر اورمیه درخصوص نتایج انتخابات امروز هیئت رئیسه شورا نیز گفت: امروز رئیس، نائب‌رئیس، دبیر اول، دبیر دوم، سخنگو و خزانه‌دار طبق روال دوره‌های قبل انتخاب شدند که ریاست جلسه برعهده بنده بود و جناب آقای بخشایش و آقای فتاحی برای ریاست شورا و همچنین آقایان اصغرزاده و نقشین برای نائب رئیسی اعلام کاندیداتوری کرده بودند که با توجه به توانایی افراد و فارغ از موضوعات قومی، با اجماع اکثریت اعضا، آقای بخشایشی با ۷ رای به عنوان رئیس شورا و آقای اصغرزاده به عنوان نائب رئیس برای سال چهارم انتخاب شدند.

دکتر علیزاده امامزاده افزود: لازم به ذکر است شایعاتی که مبنی بر تلاش برخی نمایندگان مجلس برای تاثیرگذاری در نتایج انتخابات وجود دارد، کذب محض می‌باشد، چرا که اعضای شورا بطور مستقل در این خصوص تصمیم گرفتند و ما اجازه نداده‌ایم خارج از شورا برای تصمیمات داخلی شورا دخالتی وجود داشته باشد و همه به این تصمیم اعضا به عنوان خرد جمعی باید احترام بگذارند و امیداواریم اعضای هیئت رئیسه جدید نیز بتواند پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.

وی در توضیح اجماع اعضای شورا قبل از جلسه انتخابات نیز گفت: این اجماع از سال‌های پیش نیز وجود داشته، به عنوان مثال ما برای انتخاب شهردار و یا اعضای هیئت رئیسه سال دوم شورا اجماع داشتیم و برای سال سوم نیز تصمیم به انتخاب بنده به عنوان رئیس شورا و آقای بخشایشی به عنوان نائب رئیس گرفته شد و برای سال چهارم نیز تصمیم بر انتخاب آقای بخشایشی به عنوان رئیس و بنده به عنوان نائب‌رئیس شورا وجود داشت اما بنده احساس کردم می‌توانم در کمیسیون فرهنگی و یا مرکز پژوهش‌ها عملکرد بهتری داشته باشم و اگر انتخاب نیز نشوم به عنوان نماینده مردم در خدمت آنان خواهم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: تا روز آخر نیز تلاش داشتیم مبادا بر این اجماع خللی ایجاد شود، چرا که تاثیر مستقیمی بر موفقیت اعضای هیئت رئیسه خواهد داشت، این اتحاد در سالهای قبل نیز وجود داشته و هنوز تداوم دارد فلذا امیدواریم برای دوره ششم شورا نیز ادامه داشته باشد، چرا که اتحاد به نفع مردم خواهد بود.

دکترمحمدرضا علیزاده امامزاده در پاسخ به اینکه « با توجه به تجارب دو سال مدیریت شما، آیا هیئت رئیسه جدید، دوره مدیریت موفقی خواهد داشت؟ » اظهار نمود: آقای بخشایشی، سالها مسئولیت شهرداری، نائب رئیسی شورا و سمت‌های متعدد دیگر داشته‌ است اما شرایط همواره صرفا به مدیریت وابسته نبوده و با توجه به رکود و مشکلات اقتصادی که امروز شاهد هستیم، باید رئیس شورا و دیگر اعضای هیئت رئیسه برای حل مشکلات مردم وقت زیادی صرف کنند، باید لوایح شهرداری با دقت بررسی و طرح‌های شورا به شهرداری ارائه شود. من احساس می‌کنم با توجه به تجارب آقای بخشایشی، ایشان موفق خواهند بود و از طرفی شکست ایشان و آقای اصغرزاده، به مفهوم شکست بنده و دیگر اعضا می‌باشد.

منبع : دورنا نیوز

تعداد نمایش ها (123)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
اخبار بیشتر ...
گزارش تصویری
دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

دیدار نوروزی رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه 
0
دیدار و نشست صمیمی و هم اندیشی منتخب مردم شریف استان آذربایجان غربی در...

دیدار و نشست صمیمی و هم اندیشی منتخب مردم شریف استان آذربایجان غربی در...

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، دیدار و نشست صمیمی و هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بیاتی منتخب مردم شریف...
0
برای اولین بار در ارومیه؛

برای اولین بار در ارومیه؛

مجمع نمایندگان ادوار شوراهای اسلامی شهر تشکیل می شود

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، اولین نشست و مذاکرات برای تشکیل مجمع اعضای ادوار شورای اسلامی شهر ارومیه با هدف ایجاد...
0
جلسه بررسی سند دستور کار طرح جامع تجدید نظر شهر ارومیه با حضور رییس و...

جلسه بررسی سند دستور کار طرح جامع تجدید نظر شهر ارومیه با حضور رییس و...

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، همزمان با سفر کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران جلسه بررسی سند دستور کار...
0
گزارش تصویری بیشتر ...
گالری ویدئوها
پیوندها

 

نقی کریمی

نقی کریمی

رئیس شورا

نقی کریمی
مرتضی منافی

مرتضی منافی

نایب رئیس

مرتضی منافی
احد یوسفی

احد یوسفی

دبیر اول

احد یوسفی
گلشن نوروزی

گلشن نوروزی

دبیر دوم

گلشن نوروزی
توماج وحید افشار

توماج وحید افشار

سخنگو

توماج وحید افشار
ساسان ابراهیم زاده

ساسان ابراهیم زاده

خزانه دار

ساسان ابراهیم زاده
رسول اصغرزاده

رسول اصغرزاده

عضو

رسول اصغرزاده
حسین پناهی

حسین پناهی

عضو

حسین پناهی
مرتضی پیری

مرتضی پیری

عضو

مرتضی پیری
صادق توکلی مهر

صادق توکلی مهر

عضو

صادق توکلی مهر
حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

عضو

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور
روح شهدا صلوات
 
سامانه پیام کوتاه 5000245222
روزنامه
شورا

آمار بازدید
دی ان ان