:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 13 آبان,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

💠 امروز دنیا به سمت و سوی استفاده بهینه از طلای کثیف می رود /رفع مشکلات و معضلات سایت زباله نازلو باید در اولویت قرار گیرد / متاسفانه محدودیت های مختلف موجب عدم سرمایه گذاری در بخش استحصال انرژی از زباله شده است.

حسین پناهی گفت: امروز دنیا به سمت و سوی استفاده بهینه از طلای کثیف می رود در حالی که در شهر ارومیه متاسفانه محدودیت های مختلف موجب سرمایه گذاری در این بخش شده است.
💠 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی با تبریک ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و هفته بسیج دانش آموزی اذعان داشت: امروز دشمن با فشارها ، تحریم ها و تحمیل ها در تلاش است مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی از مسیر انقلاب واسثقلال خارج کند اما نمی داند که مردم انقلابی ایران اسلامی با این تحریم ها وفشارها شکست نخورده و نخواهند خورد و در راه مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی ثابت قدم وجدی  بوده وهستند.
حسین پناهی در ادامه سخنانش در خصوص توجه به موضوع استحصال انرژی از زباله گفت: بارها و بارها موضوع استحصال انرژی از زباله در کمیسیون خدمات شهری مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز جهت سرمایه گذاری در این بخش دعوت بعمل آمده است اما متأسفانه تا به امروز به نتیجه مورد نظر نرسیده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید زباله را با نگاه طلای کثیف ببینیم و با استفاده از فنآوریهای روز دنیا وسیستم های مکانیزه و نیز استحصال انرژی از زباله از این  سرمایه استفاده کنیم.
وی در ادامه سخنانش گفت: امروز مشکلات و معضلات سایت زباله نازلو موجب نارضایتی شهروندان واهالی مناطق اطراف شده است و لذا شهرداری ارومیه و سازمان مدیریت پسماند شهرداری جهت رفع مشکلات و جذب سرمایه گذاری مصمم تلاش کنند.وحتی با پرداخت هزینه های فعلی دفن ومدیریت سایت برای ترغیب سرمایه گذاران استفاده کند
حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: بهترین راه نجات از معضلات زباله جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است و شهرداری ارومیه نیز نسبت به فراخوان جذب سرمایه گذار اقدامات لازم را انجام دهد.

تعداد نمایش ها (135)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان