:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 29 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه: 

💠 تبلیغات محیطی در مباحث مذهبی در شهر ارومیه ضعیف است / سازمان سیما و منظر شهری شهرداری ارومیه باید نسبت به زیباسازی فضای شهری درموضوعات ملی و مذهبی توجه بیشتری داشته باشد / شهدا هویت ملی کشور است و زنده نگه داشتن نام و یاد آنها یک وظیفه همگانی است. 

🔼 جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد. 

🔼 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه  ،  جلسه فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور و با حضور اعضای کمیسیون و مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد. 

🔼 دکتر حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه ضمن تسلیت شهادت حضرت امام علی النقی (ع)  گفت:  موضوع مباحث مذهبی و فرهنگی و توجه به ارزش های دفاع مقدس یکی از موضوعات بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری بر روی این مباحث  تاکیدات بسیاری دارد. 

🔼 حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور همچنین ضمن اشاره به ایام ماه مبارک رجب و ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)  اذعان داشت:  ارومیه شهر علوی و حسینی است و توجه به ارزش های مذهبی باید در تمامی فضاهای شهری و تبلیغات تلوزیونی و فضای مجازی دیده شود. 

وی با اشاره به نزدیک شدن به ۲۷ رجب بعثت حضرت رسول اکرم (ص)  گفت:  بعثت حضرت رسول اکرم (ص)  از مهمترین رویدادهای تاریخ اسلام است و لذا سازمان سیما و منظر شهری شهرداری ارومیه با آذین بندی شهری به این موضوع توجه کند. 

🔼 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه اذعان داشت:  در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و با حضور سرهنگ وحیدی موضوع اختصاص اعتبار تخصیص یافته به ساخت المان های شهدا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری ارومیه نسبت به ساخت ۴۰ المان شهدا در مکانهای مشخص شده و نیز المان شهدای گمنام پارک جنگلی اقدام نمایند. 

🔼 وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  برنامه ریزی در فرهنگسراهای شهرداری برای برگزاری جشن و سرور اسلامی با رعایت شئونات اسلامی انجام گیرد. 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به موضوع اعتکاف گفت:  امسال متاسفانه با توجه به وجود بیماری کرونا،  مراسمات مذهبی اعتکاف در مساجد برگزار نخواهد شد اما نباید از ارزش های عرفانی آن غافل بود و لذا شهرداری ارومیه با پرداختن این موضوع در فضای مجازی و تبلیغات شهری غافل نباشند. 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور گفت: ۳ میلیارد تومان برای حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس و شهدای گمنام از سوی مدیریت شهری در سال ۱۳۹۷ تصویب شده است که متاسفانه تا به امروز  حتی یک سوم از این اعتبار  پرداخت نشده است.

🔼 در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه، سرهنگ وحیدی مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام یافته را ارائه کرد.

تعداد نمایش ها (140)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان