:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 17 مهر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

💠 حمایت از نخبه های قرآنی باید در دستور کار قرار گیرد / ساماندهی متولیان قرآن و عترت انجام خواهد گرفت / طرح یک روز با شهدا در حال بررسی است.

دغدغه های فرهنگی مردم باید مورد توجه جدی مجموعه مدیریت شهری خصوصا کمیسیون فرهنگی واقع شود وغفلت از این امر گناهی نابخشودنی است.

حسین پناهی گفت؛ تقویت پایه های اساسی و فرهنگی باید انجام گیرد و یکی از پایه های اصلی آن قرآن کریم است که باید مورد توجهات ویژه قرار گیرد .
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) گفت: با توجه به موضوعات مهم مطرح شده در بعد اجتماعی در کمیسیون فرهنگی شورا ، ساماندهی متولیان قرآن و عترت انجام و از فرهنگسرای قرآن و عترت حمایت ویژه انجام خواهد گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: طرح یک روز با شهدا با موضوع شهادت و ایثارگری و شهادت طلبی که از شاخصه های دینی است و تاسی از قرآن کریم وسیره ائمه وشهدا است و برای نسل امروز و آینده تاثیرگذار است در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه مطرح و بزودی این طرح صورت خواهد گرفت.
حسین پناهی همچنین در ادامه سخنانش اظهار داشت: تهیه شیوه نامه و منشور ایثارگری ، ورزشی ، مذهبی و فرهنگی در جلسه کمیسیون فرهنگی طرح و مقرر گردید این طرح بزودی از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه نوشته شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پیوست فرهنگی یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.
وی همچنین با اشاره به گام دوم انقلاب اذعان داشت: گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و توجه به آن را وظیفه همگانی می دانند باید از سوی مسئولین و مردم علی الخصوص مسئولین فرهنگی مورد توجهات ویژه قرار گیرد.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به طرح مسجد محوری افزود: طرح مسجد محوری علاوه بر فرهنگسراها باید در محلات راه اندازی شود و به سمت یکسان سازی برود .
حسین پناهی گفت: امروز باید توجه ویژه‌ای به بانوان در بعد فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی انجام گیرد .

تعداد نمایش ها (190)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان