:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
شهردار ارومیه:

شهردار ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 22 مرداد,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهردار ارومیه:

💠 جهت رشد و توسعه نیازمند استفاده از ظرفیت های خبرنگاران هستیم/ همه اقوام شهروند درجه یک ارومیه هستند.
 محمد حضرت پور در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار و همچنین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و باید برای توسعه و رشد استان از تمامی ظرفیت های آنان استفاده کرده و خبرنگاران نیز در این راستا قلم فرسایی کنند.

وی افزود: ما تمام سال را حرف میزنیم شما خبرنگارها گوش می‌کنید،  روزهای اینچنینی بسیار شایسته است که خبرنگارها صحبت کنند و ما به درد دلهایشان گوش دهیم.
شهردار ارومیه گفت: نیاز امروز ایران اسلامی، نگاه ملی برای تقویت امنیت و توسعه است و باید از ظرفیت همه اقوام در این مسیر بهره گیری شود.

حضرت پور ادامه داد: همه اقوام، شهروند درجه یک ارومیه هستند و این تفکر در عمل و برنامه های شهرداری نیز به طور جدی و ویژه ساری و جاری است. 

وی تأکید کرد: شهرداری متعلق به تمامی قومیت ها و مذاهب بوده و امروز نیاز به این است که در کنار هم برای تقویت و توسعه کشور و استان حرکت کنیم تا به رشد دست یابیم و این تفکر انسانی اگر بر همگان حاکم شود که به دور از نگاه قومیتی و مذهبی به یکدیگر بنگرند، قطعا به سمت توسعه پایدار حرکت خواهیم کرد.

حضرت پور با خواهش در این رابطه که بیایید بحث های قومیتی را کنار گذاشته و مطرح نکنیم، یادآور شد: به هیچ وجه نمی توان هویت قومیت ها را انکار کرد اما این موضوع بسیار  ارزشمند است که فارغ از نگاه قوم گرایانه، در کنار هم و با محبت زندگی کنیم و از این رو هم کردها و هم ترک ها عشق بنده هستند و به هردو ارادت دارم.

تعداد نمایش ها (157)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان