پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه

پیامبر اکرم (ص): بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چیزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحیح و حلالش نباشد، قبول نخواهد بود.
گزارش تکمیلی نشست مدیر عامل و هیئت همراه بانک شهر با شورای شهر وشهردار ارومیه

گزارش تکمیلی نشست مدیر عامل و هیئت همراه بانک شهر با شورای شهر وشهردار ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 10 شهریور,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

گزارش تکمیلی نشست مدیر عامل و هیئت همراه بانک شهر با شورای اسلامی شهر وشهردار ارومیه

شهردار ارومیه به عنوان رییس  هیئت مدیره  بانک شهر استان آذربایجان غربی معرفی شد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه:درنشست هماهنگی مشترک مدیران بانک شهر و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارارومیه و معاونین شهرداری روز یکشنبه ازساعت 10صبح به مدت 4ساعت در دهکده ساحلی چیچست برگزار شدکه در راستای استفاده از ظرفیت های مالی و خدمات شرکتهای تخصصی بانک شهر، به بحث و گقتگو پرداختند و تفاهم نامه ای بین شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با  بانک شهر منعقد گردید.

در این جلسه شهردار ارومیه به عنوان رییس  هیئت مدیره  بانک شهر استان معرفی شدند.

 با امضای تفاهم نامه دو جانبه میان بانک شهر و شهرداری ارومیه ، ارائه خدمات متقابل طرفین افزایش و بهره برداری مشتریان بانک و شهروندان توسعه می یابد .


مدیر عامل بانک شهر: مدیریت 8 هزار میلیارد تومان پروژه در شهرهای بزرگ و کوچک توسط بانک شهر

در راستاي گسترش همکاري و ارائه خدمات متقابل طرفين و بهره مندي مشتريان بانک و شهروندان از ظرفیت های اقتصادی و تجهیزاتی بانک شهر،حسین محمدپور زرندی، مدیرعامل بانک شهر و  پرویز جلیلی رییس شورای اسلامی شهر و محمد حضرتپور شهردار ارومیه با امضای این تفاهم نامه تعاملات فی مابین را توسعه بخشیدند.

دکتر حسین محمدپور زرندی  مدیرعامل بانک شهر در نشست هماهنگی مشترک مدیران بانک شهر با شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و معاونین  شهرداری  که در دهکده ساحلی چیچست برگزار شد گفت:  شورای شهر و شهرداري ارومیه توانسته در راستاي توسعه شهر در سال‌هاي گذشته همکاري خوبي با بانک شهر داشته باشد و اين مهم قابل تقدير است.

ایشان ادامه داد : امروزه براي توسعه بانک شهر نيازمند منابع مالي هستیم که شهرداري ارومیه مي‌تواند دراين زمينه حامي خوبي براي بانک شهر باشد که در این راستا بانک شهر آمادگي کامل دارد تا بتواند خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان  شهر ارومیه ارائه دهد.

 حسین‌ محمد پورزرندی با اشاره به تشکیل بانک شهر در کشور ، بیان کرد: تاسیس بانک شهر خواسته مدیریت شهری کشور در طی 50 سال گذشته در جهت حل مشکلات مالی شهرداری های کشور بود ولی این بانک سرانجام در سال 88 بعد از تشکیل 450 جلسه و پیگری های مدام در کلانشهر های کشور تشکیل یافت.

وی ادامه داد: در ابتدا ی تشکیل بانک شهر قرار بود این بانک نیز در ارومیه هم راه اندازی شود ولی بعلت کمبود منابع مالی شهرداری ارومیه مقدور نشد.

 وی با اشاره به علت تشکیل بانک شهر، گفت: از آن جایی که شهرداری های ویترین خدمات رسانی به مردم هستند و چون دارای منابع درآمدی پایدارنبوده و توسط هیچ ارگان دولتی مورد حمایت قرار نمی گیرد در نتیجه این بانک تشکیل یافت.

مدیر عامل بانک شهر با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد جمیعت کشور در شهر ها زندگی می کنند، بیان کرد: تنها یک درصد از منابع مالی بانک های کشور برای پروژه های شهری این 70 درصد جمیعت صرف می شود در حالی که در سایر کشور های جهان 30 تا 40درصد منابع مالی بانک ها صرف پروژ ه های شهری می شود و همچنین 80 درصد منابع کشور های در حال توسعه پایدار است و در کشور تنها 20درصد درآمد ها پایدار است.

وی با اعلام اینکه بانک شهر طی سال های گذشته از بین شاخص ها مطرح شده در بین 31 بانک کشور در رتبه 19 قرار داشت ، گفت: در تلاشیم این بانک را تا سال آینده جزو 5 بانک برتر خصوصی و تا سال های آتی جزو دو بانک برتر خصوصی در کشور مطرح کنیم.

مدیر عامل بانک شهر با بیان اینکه این موفقیت تنها در سایه تلاش سهام دارانی چون شهرداری ها حاصل می شود، عنوان کرد: برای رسیدن به این جایگاه های برتر باید این تدبیر اتخاذ شده مقام معظم رهبری که « باید بانک ها را از بنگاه داری به سمت خدمت رسانی به مردم سوق دهیم» سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بانک شهر بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان پروژ های مختلف را در شهر های بزرگ و کوچک راهبری می کند، بیان کرد: هم اینک شهرداری های کشور بیش از 40 هزار میلیارد تومان منابع نقدی و 60 هزار میلیارد تومان منابع غیر نقدی در اختیار دارند .

 پورزرندی توجه به منابع انسانی ، توجه به انتقادات مشتریان بانک شهر از طریق پیامک 8655 و توجه ویژ ه به سهامداران خود را از جمله شاخص هایی دانست که برای رسیدن به یک ساختار بانکی ممتاز به آنها نیاز است.

شهردار ارومیه حضرت پور : در سایه این تعامل توانسته ایم حدود 80 درصد از مشکلات مالی مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه را رفع کنیم

محمد حضرتپور شهردار ارومیه بیان اینکه طی سال های گذشته شهرداری ارومیه با مشکلات بسیاری در اخذ وام از بسیاری از بانک های عامل بعلت روابط سخت حاکم در راس امو ر بانک ها روبرو بود، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم این سختی با کمک بانک شهر بعلت آگاهی از مشکلات مدیریت شهری هر شهر مرتفع شده است.

حضرت پور در بخش دیگری از سخنانش افزود: در سایه این تعامل توانسته ایم حدود 80 درصد از مشکلات مالی مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه بانک شهر متعلق به تمام مجموعه شهرداری هاست، گفت: هم اکنون بسیاری از شهرداری های کوچک از نبود بانک شهر در شهرشان رنج می برند و باید با اتخاذ سیاست های خاصی در جهت راه اندازی بانک های شهر در تمام نقاط اهتمام ویژه ورزید.

وی از شهروندان ارومیه ای درخواست کرد: با توجه به اینکه تمام مردم شهر ها خواهان توسعه شهرشان هستند بنابراین برای رسیدن به این هدف باید منابع مالی خود را در اختیار بانک های شهر قرار دهند تا شهرداری بتواند از طریق این منابع در جهت توسعه شهر اقدام کند.

شهردار ارومیه با اشاره به وظایف انجام شده شهرداری ارومیه در قبال بانک شهر از زمان راه اندازی آن در سال 90 در ارومیه، عنوان کرد: انتقال تمام حساب های جاری مناطق چهارگانه شهرداری و سازمان های تابعه 16 گانه ارومیه به بانک شهر، افتتاح حساب در بانک شهر برای 4 هزار کارمندشرکتی، روز مزد و قرار دادی شهرداری ، معرفی و هدایت 288 پیمانکار برای افتتاح حساب در بانک شهر، ایجاد زیر ساخت های شبکه های خدمات الکترونیک و معرفی بانک شهر به عنوان عامل شهرداری در نشر اوراق مشارکت از وظایف انجام شده است.

وی از مدیر عامل بانک شهر درخواست کرد: بانک شهر این توان را دارد که تسهیلات ویژه ای از جمله اعطای تسهیلات قرض الحسنه به شهروندان ارومیه ای ، اعطای کارت الکترونیک شهروند، اعطای تسهیلات باحداقل سود نرخ بانکی پایین، مشارکت بانک شهر در پروژه های سرمایه ای شهر، اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان و همچنین نوسازی 470 هکتار بافت فرسوده ارومیه جهت توسعه هر چه بیشتر شهر ارومیه به شهرداری ارومیه ارائه دهد.

شهردار ارومیه با اشاره به تنها شعبات دو بانک شهر در ارومیه ، گفت: این تعداد بانک شهر موجود در ارومیه کافی نبوده و باید نسبت به راه اندازی بانک شهر به تناسب تعداد مناطق شهر ارومیه اقدام شود .

 وی خاطر نشان کرد: بعد از اینکه شهردار ارومیه به عنوان یکی از سهام داران بانک شهر پذیرفته شد  قادرخواهد بود به عنوان سهام دار بانک شهر، منابع مالی مردم شهر را در جهت توسعه شهر ارومیه به بانک شهر انتقال دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: رفع مشکلات مالی شهرداری ارومیه با تعامل هر چه بیشتر با بانک شهر

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه بانک شهر متعلق به تمام شهرداری ها است، اظهار کرد: اکنون بانک شهر توانسته بسیاری از نیاز های کلانشهر های کشور را رفع نماید.

پرویز جلیلی عنوان کرد: طی سال های گذشته برای خرید بسیاری از ماشین آلات شهرداری ارومیه با کمبود مالی مواجه بودیم ولی اکنون با مساعدت و تعامل هر چه بیشتر با بانک شهر

در پايان این نشست تفاهمنامه همکاري بين بانک شهر و  شورای شهر و شهرداري ارومیه در راستاي گسترش همکاري و ارائه خدمات متقابل طرفين و بهره مندي مشتريان بانک و شهروندان از ظرفیت های اقتصادی و تجهیزاتی بانک شهر امضاء شد.





























تعداد نمایش ها (453)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
اخبار بیشتر ...
گزارش تصویری
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با فرماندار شهرستان ارومیه

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با فرماندار شهرستان ارومیه

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  ظهر امروز اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با حضور در دفتر کاری غلامحسین عماری...
0
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار شد

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار شد

به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه:راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری "طوفان الاحرار" باحضور اعضای شورای...
0
دیدار نوروزی با فرمانده سپاه شهدا و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی

دیدار نوروزی با فرمانده سپاه شهدا و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی

دیدار نوروزی رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با فرمانده سپاه شهدا و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی
0
دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

دیدار نوروزی رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه 
0
گزارش تصویری بیشتر ...
گالری ویدئوها
پیوندها

 

نقی کریمی

نقی کریمی

رئیس شورا

نقی کریمی
مرتضی منافی

مرتضی منافی

نایب رئیس

مرتضی منافی
احد یوسفی

احد یوسفی

دبیر اول

احد یوسفی
گلشن نوروزی

گلشن نوروزی

دبیر دوم

گلشن نوروزی
توماج وحید افشار

توماج وحید افشار

سخنگو

توماج وحید افشار
ساسان ابراهیم زاده

ساسان ابراهیم زاده

خزانه دار

ساسان ابراهیم زاده
رسول اصغرزاده

رسول اصغرزاده

عضو

رسول اصغرزاده
حسین پناهی

حسین پناهی

عضو

حسین پناهی
مرتضی پیری

مرتضی پیری

عضو

مرتضی پیری
صادق توکلی مهر

صادق توکلی مهر

عضو

صادق توکلی مهر
حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

عضو

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور
روح شهدا صلوات
 
سامانه پیام کوتاه 5000245222
روزنامه
شورا

آمار بازدید
دی ان ان