پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و ‏آله :

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
آرشیو مقالات
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه صحن شورا در سال  ۹۷ و در جمع مدیران شهرداری گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه صحن شورا در سال ۹۷ و در جمع مدیران شهرداری گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 19 فروردین,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه صحن شورا در سال  ۹۷ و در جمع مدیران شهرداری گفت:
با توجه به رکود اقتصادی و مالی در سال ۹۶ ،مدیریت شهری با تمام توان در راستای توسعه شهری اقدام نموده است.
📎 رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در اولین جلسه صحن شورا و در جمع مدیران شهرداری ارومیه ضمن تبریک عید نوروز  گفت: با توجه به اینکه شهرداری ها در سال ۹۶ دچار رکود مالی بودند،شهرداری ارومیه هیچ یک از فعالیت های عمرانی و خدماتی خود را تعطیل نکرد و با تمام توان در راستای توسعه شهری به طور شبانه روزی تلاش نمود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه خانواده بزرگ شهرداری ارومیه اذعان داشت: در سال ۹۶ مجموعه خانواده بزرگ شهرداری ارومیه با وجود تمام مشکلات در جهت جلب رضایت مندی شهروندان تلاش کردند و امید می رود امسال نیز همچون گذشته در حوزه وظایف و خدمت به مردم موفق عمل کنیم.
رسول اصغرزاده در ادامه سخنانش با اشاره به حادثه وقوع طوفان در شهر ارومیه گفت:همانطور که دیدیم در ۴ فروردین امسال ،شهر ارومیه شاهد وقوع طوفان شدیدی بود که الحمدلله با عنایات پروردگار متعال صدمات جانی نداشتیم و بنده جا دارد از تمامی عوامل اجرایی علی الخصوص معاونت خدمات شهری،فضای سبز،پسماند و کارگران شهرداری ارومیه که در راستای برقراری آرامش و رفع موانع و آسیب های بوجود آمده تلاش کردند تقدیر و تشکر نمایم.
وی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه هیچ گونه خلاء قانونی در ارائه خدمات و انجام وظایف شهری وجود ندارد گفت: شهرداری ارومیه با توجه به مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر ارومیه گام برداشته است و هیچ گونه خلاء قانونی در سال ۹۶ نبوده است.
رسول اصغرزاده در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: شورای اسلامی شهر ،ارومیه را در سال ۲۰۲۰ بعنوان شهر بین الملل گردشگری معرفی کرده است لذا تمامی مسئولین و مدیران شهری باید در جهت رسیدن به این امر مهم تلاش کنند.
وی همچنین اظهار داشت:با توجه به اینکه آغاز سال ۱۳۹۷  با ماه های رجب،شعبان و رمضان مقارن شده است امیدواریم از برکت معنوی این ماه ها بهره مند شویم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با اشاره به درآمدهای پایدار اذعان داشت: امروز موضوع درآمدهای پایدار یک موضوع مهم و اساسی برای شهرداریها است لذا از مدیران شهرداری ارومیه میخواهم ضمن توجه به مدیریت هزینه ها ،در راستای تحقق درآمدهای پایدار نیز تلاش کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان سخنانش گفت: شورای اسلامی شهر ارومیه در کنار مجموعه شهرداری ارومیه و در جهت خدمت صادقانه و بی منت به مردم شریف،نجیب و شهیدپرور شهر ارومیه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.
رسول اصغرزاده همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته کارشناسی آسیب شناشی در خصوص علل کاهش مشارکت مردم در مدیریت شهر را به جلسه ارائه نمود.

تعداد نمایش ها (228)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نقی کریمی

نقی کریمی

رئیس شورا

نقی کریمی
مرتضی منافی

مرتضی منافی

نایب رئیس

مرتضی منافی
احد یوسفی

احد یوسفی

دبیر اول

احد یوسفی
گلشن نوروزی

گلشن نوروزی

دبیر دوم

گلشن نوروزی
توماج وحید افشار

توماج وحید افشار

سخنگو

توماج وحید افشار
ساسان ابراهیم زاده

ساسان ابراهیم زاده

خزانه دار

ساسان ابراهیم زاده
رسول اصغرزاده

رسول اصغرزاده

عضو

رسول اصغرزاده
حسین پناهی

حسین پناهی

عضو

حسین پناهی
مرتضی پیری

مرتضی پیری

عضو

مرتضی پیری
صادق توکلی مهر

صادق توکلی مهر

عضو

صادق توکلی مهر
حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

عضو

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور
کانال تلگرامی
آمار بازدید
دی ان ان