پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و ‏آله :

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
آرشیو مقالات
سومین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

سومین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 27 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
سومین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
سومین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس عادل فتاحی و با حضور اعضای کمیسیون،مهندس جوان کیا،معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه،مهندس رضا صفری مدیر دفتر مطالعات معاونت فنی و عمرانی و مهندس صمدی معاون اداره املاک شهرداری ارومیه با دستور جلسه رسیدگی به مشکلات و بررسی فعالیت های پارک سلامت در تاریخ 96/6/27 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،مهندس عادل فتاحی رئیس کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر و تبریک پیشاپیش آغاز هفته دفاع مقدس ، یادآور حماسه های دلاور مردان و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت به جامعه فرهنگی کشور و همکاران فرهنگی و نیز گرامیداشت بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار (روز شعر و ادب فارسی) تبریک و تهنیت به مناسبت موفقیت بلند قامتان والیبال به بازیکنان ، مربیان ، داوران و علاقه مندان به ورزش کشورگفت:مدیریت شهر ارومیه در توسعه فضای سبز و با ایجاد بوستان ها و پارک های محلی اقدامات قابل قبولی انجام داده است اما در کنار این اقدامات باید به مشکلات و خواسته های شهروندان نیز توجه شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:طراحی،نگاه مهندسی و نیز توجه به رعایت استانداردسازی باید مورد توجه کارشناسان شهرداری ارومیه در ایجاد و ساخت پارک ها و معابر شهری باشد و با اولویت بندی و فازبندی پروژه ها در جهت اتمام هرچه سریعتر پروژه ها اقدامات لازم صورت گیرد.
مهندس عادل فتاحی همچنین با اشاره به پروژه پارک سلامت گفت:پروژه پارک سلامت یکی از زیباترین پروژه های شهرداری ارومیه در بخش خدمات است که با اتمام این پروژه بخشی از خواسته های مردم منطقه در استفاده از فضای دلنشین و سبز موثر باشد.
وی همچنین با اشاره به استفاده از روش های نوین ترافیک شهری گفت:یکی از اساسی ترین و مهمترین کارها در ساخت پارک های محله ای توجه به روش های نوین ترافیکی در جهت کاهش ترافیک و نیز ایجاد رضایتمندی شهروندان است و لذا کارشناسان شهرداری ارومیه باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.
در پایان مصوبات و درخواست های شهروندان به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی ارجاع داده شد.
مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
* مقرر گردید : پیرو مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر ارومیه ، به شهرداری ابلاغ شود که در طراحی کلیه اصلاحات هندسی ، یوترن ها و احداث میادین و یا چهارراه و حذف میادین و نهایتا احداث و یا چیدمان سرعتگیر ها از سطح شهر مراتب قبل از اجراء به شورای اسلامی شهر اعلام تا پس از تصویب شورا جهت طی مراحل از مبادی ذیربط اقدام شود .
* مقرر گردید : پیرو مصوبه قبلی شورا اصلاح هندسی و راه دسترسی مقابل سازمان آب منطقه ای در اولویت اجراء و در تمامی سطح شهر بالاخص ورودیهای شهر نصب تابلوهای هدایت مسیر در دستور کار قرار گیرد .
* مقرر گردید : با توجه به شرف آغاز سالتحصیلی و بهار تعلیم و تربیت و شروع مدارس شهرداری تدابیر لازم را جهت انجام ساماندهی و خط کشی معابر همجوار و مشرف به مدارس را در اولویت قرار دهد .
* مقرر گردید : با توجه به شروع سالتحصیلی و ترافیک سنگین محور تقاطع غیر همسطح آذربایجان و فصل برداشت محصولات کشاورزی شهریور با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور نسبت به طراحی و پیش بینی راههای دسترسی مطلوب در اسرع وقت اقدام لازم معمول گردد .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه با توجه به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکوی تهران ، کلیه ساختمان ها و ابنیه هایی که دارای مقاومت کافی و خارج از استاندارد آئین نامه 2800 زلزله ، مقررات ملی ساختمان می باشند را از طریق شهرداری ضمن اخطار کتبی ، بصورت اطلاعیه و بخشنامه به مالکین محترم اعلام تا شهروندان نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم جهت ایمن سازی در محل زندگی و کسب خود را اتخاذ نمایند .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه ظرف مدت یک هفته نسبت به ارائه هزینه و عملکرد اجرائی نماسازی مساجد و احداث گلدسته و گنبد و نیز سرویس های بهداشتی از ردیف بودجه سال 1395 را به شورای اسلامی شهر اعلام نماید .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه ظرف مدت یک هفته نسبت به ارائه لیست مصوبات شورای اسلامی شهر و مکاتبات پیشنهاد شده جهت نماسازی مساجد و احداث گلدسته و گنبد و نیز سرویس های بهداشتی از ردیف بودجه سال 1396 را با تهیه ریز برآورد به همراه لیست مربوطه جهت طرح در کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شهری به شورای اسلامی شهر اعلام نماید .

تعداد نمایش ها (153)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نقی کریمی

نقی کریمی

رئیس شورا

نقی کریمی
مرتضی منافی

مرتضی منافی

نایب رئیس

مرتضی منافی
احد یوسفی

احد یوسفی

دبیر اول

احد یوسفی
گلشن نوروزی

گلشن نوروزی

دبیر دوم

گلشن نوروزی
توماج وحید افشار

توماج وحید افشار

سخنگو

توماج وحید افشار
ساسان ابراهیم زاده

ساسان ابراهیم زاده

خزانه دار

ساسان ابراهیم زاده
رسول اصغرزاده

رسول اصغرزاده

عضو

رسول اصغرزاده
حسین پناهی

حسین پناهی

عضو

حسین پناهی
مرتضی پیری

مرتضی پیری

عضو

مرتضی پیری
صادق توکلی مهر

صادق توکلی مهر

عضو

صادق توکلی مهر
حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

عضو

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور
کانال تلگرامی
آمار بازدید
دی ان ان