پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و ‏آله :

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
آرشیو مقالات
پانزدهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد

پانزدهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 18 دی,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
پانزدهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد
پانزدهمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ،مهندس مسعود پاکی،زلفعلی ابراهیمی،مهندس محمد خالد حاتمی اعضای کمیسیون و مهندس حسین دوستی معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری ارومیه،دکتر سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ارومیه در تاریخ 16/10/96 با موضوع رسیدگی و نظارت بر مشاغل مزاحم و سد معبر در سالن جلسات معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه با تسلیت شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان پیرانشهر گفت: امروز موضوع مشاغل مزاحم و سد معبر یک بحث بسیار وسیعی در حوزه خدمات شهری است و این موضوع نیز باید با مطالعه صحیح و ارائه راهکارهای موثر مورد بررسی قرار گیرد.
عبدالرحمن نقشین در ادامه سخنانش اذعان داشت: با توجه به اینکه شهر ارومیه یکی از شهرهای توریستی و گردشگری کشور است لذا شهرداری ارومیه باید توجه جدی به ورودی های شهر داشته و در بحث زیباسازی و منظر شهری تلاش نماید.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:با توجه به اینکه در فصل سرما و بارندگی استفاده از نمک برای از بین بردن برف و یخبندان استفاده می شود مضررات بسیار فراوانی برای زیست محیطی ایجاد می کند و لذا باید تلاش کنیم تا در حد ممکن از این روش کمتر استفاده نموده و به فکر راهکارهای نوین باشیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ساماندهی صندوق های کمیته امداد نیز یکی دیگر از وظایف معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه است که باید در جهت زیباسازی و منظر شهری به فکر فرهنگسازی و کشاندن این صندوق ها به خانه ها و مغازه های مردم باشد.
عبدالرحمن نقشین در ادامه سخنانش افزود: شهرداری ارومیه در راستای استفاده از تجهیزات نوین و بروز جهانی و خارج شدن از روش های گذشته باید تلاش کند تا از جوانان نخبه در راستای ارائه طرح ها و پیشنهادات خود دعوت بعمل آورد .
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مهمترین وظایف کمیسیون ،نظارت و ارزیابی بر عملکرد مدیران،شرکت های طرف قرارداد با شهرداری ارومیه و مناطق شهرداری است که به طور جد پیگیر مسائل و موضوعات هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نظارت بر پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه نیز انجام می گیرد گفت: یکی دیگر از موضوعات مهم کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه ، بحث اصل نظارت بر کنترل و عملکرد پروزه های خدماتی و عمرانی شهری و نظارت بر آنها از نظر مالی و فنی است و اگر بخواهیم یک نظارت صحیح و اصولی داشته باشیم باید باج خواهی را از بین ببریم .
عبدالرحمن نقشین در ادامه افزود:کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه با خیرخواهی و دلسوزی به مسائل شهری نگاه می کند و از هرگونه نظرات و پیشنهادات غیر اصولی و غیر کارشناسانه جلوگیری خواهد کرد.
در ادامه جلسه رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای توجه به منظرشهری باید توجه جدی به سازه ها و ساماندهی و جلب توجه آنان انجام دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:امروز مدیریت هزینه ها یک موضوع بسیار مهم و اساسی برای مدیریت شهری است و لذا باید از سوی مدیران مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
رسول اصغرزاده همچنین در ادامه افزود: با توجه به هجمه عظیم عملیاتی و خدماتی شهرداری ارومیه پرسنل این مجموعه بزرگ با جان و دل در راستای جلب رضایت مردم به طور شبانه روزی تلاش می کنند و در این میان نیز جان ارزشمند پرسنل خدمات شهری و پاکبانان از هر چیز برای ما مهمتر و با ارزشتر است.
در ادامه همچنین مهندس محمد خالد حاتمی عضو کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه بر موضوعات ساماندهی مشاغل مزاحم و اصناف ،توجه به موضوع آبیاری هوشمند در پارک ها برای صرفه جویی، ساماندهی آشفتگی تبلیغات محیطی در سطح شهر ،مطالعه در خصوص استفاده نکردن از آب شور در سطح شهر که باعث ایجاد مشکلات می شود، مشارکت مردم در تمیز نگه داشتن شهر و ایجاد پاکبان همیار در سطح شهر ارومیه اشاره نمود.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.
 

تعداد نمایش ها (172)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نقی کریمی

نقی کریمی

رئیس شورا

نقی کریمی
مرتضی منافی

مرتضی منافی

نایب رئیس

مرتضی منافی
احد یوسفی

احد یوسفی

دبیر اول

احد یوسفی
گلشن نوروزی

گلشن نوروزی

دبیر دوم

گلشن نوروزی
توماج وحید افشار

توماج وحید افشار

سخنگو

توماج وحید افشار
ساسان ابراهیم زاده

ساسان ابراهیم زاده

خزانه دار

ساسان ابراهیم زاده
رسول اصغرزاده

رسول اصغرزاده

عضو

رسول اصغرزاده
حسین پناهی

حسین پناهی

عضو

حسین پناهی
مرتضی پیری

مرتضی پیری

عضو

مرتضی پیری
صادق توکلی مهر

صادق توکلی مهر

عضو

صادق توکلی مهر
حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

عضو

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور
کانال تلگرامی
آمار بازدید
دی ان ان