پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و ‏آله :

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
آرشیو مقالات
چهل و دومین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و دومین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 13 آبان,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

چهل و دومین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و دومین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور مهندس عادل فتاحی ، دکتر حسین بخشایشی، مهندس مسعود پاکی و زلفعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون، مهندس حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری ارومیه، مجتبی مهرجو کارشناس اداره بازرسی شهرداری ارومیه، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا، نیرنیا سرپرست اداره املاک شهرداری ، توحید علی نژاد کارشناس معماری و شهرسازی شورا، جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ارومیه در تاریخ ۹۷/۸/۱۲ با دستور جلسه بررسی عملکرد اداره املاک شهرداری ارومیه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار خود را از آمریکا نشان خواهند داد.

عبدالرحمن نقشین با اشاره به اینکه ۱۳ آبان بعنوان انقلاب دوم نامیده می شود گفت: این روز از اهمیت سیاسی و انقلابی برخوردار می باشد و مردم انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی بر استکبار جهانی خواهند کوبید.

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: چهل و دومین جلسه کمیسیون نظارت با دستور جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه اداره املاک شهرداری ارومیه برگزار شد و هر یک از اعضا و کارشناسان نظرات خود را در زمینه املاک و آزادسازی ارائه نمودند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه حدود ۹۸۵ مصوبه ابلاغ شده است و از این تعداد مصوبه حدود ۵ مصوبه بدون دستور ، ۶۰۳ مصوبه اقدام شده، ۳۵۹ مصوبه در دست اقدام و ۲۲ مصوبه اقدام نشده است که ۹۲ مصوبه مربوط به اداره املاک شهرداری ارومیه می باشد .

عبدالرحمن نقشین با اشاره به اینکه اداره املاک یکی از مهمترین و حساسترین نهادهای شهرداری ارومیه است اذعان داشت: که نقش بسزایی در درآمد پایدار ، شفاف سازی و رضایتمندی شهروندان دارد و اگر اداره املاک بتواند اعتماد مردم را جلب نمایند رضایت مندی مردم بیشتر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: شفاف سازی می تواند موجب رضایت شهروندان قرار گیرد و لذا اداره املاک با راه اندازی بانک اطلاعات املاک و شفاف سازی در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهد و اکثر زمین های خالی در شهر ارومیه از آن شهرداری است که نیاز به ساماندهی دارد و مشکل سنددار شدن زمین ها هم باید پیگیری و اقدام شود.

در ادامه جلسه مهندس عادل فتاحی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک ۱۳ آبان گفت: نقش اداره املاک شهرداری ارومیه در آزادسازی، طرح تفصیلی و آزادسازی املاک در پروژه های عمرانی بسیار مهم است .

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: در راستای جلوگیری از تصرف املاک شهرداری ارومیه از سوی سودجویان با توجه به مصوبات شورا و نیز راه اندازی بانک اطلاعاتی املاک و نیز شناسایی املاک و زمینهای شهرداری ارومیه اداره املاک شهرداری اقدامات اساسی انجام دهد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شناسایی املاک ۳ پلاک و آزادسازی آنها می تواند در پیشرفت پروژه های شهری موثر باشد و اداره املاک شهرداری ارومیه نسبت به شناسایی آنها اقدام نماید.

دکتر حسین بخشایشی نیز در ادامه جلسه با تبریک ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: امروز مردم و شورای اسلامی شهر ارومیه انتظاراتی دارند و امید است با مدیریت جدید اداره املاک شاهد فعالیت های چشمگیری در این حوزه باشیم.

وی با تقدیر از زحمات و تلاشهای مهندس سلیمانی رئیس سابق اداره املاک شهرداری ارومیه اذعان داشت: ممیزی کردن املاک و ایجاد بانک اطلاعاتی می تواند موجب جلب رضایتمندی شهروندان شود و اداره املاک نیز باید در راستای رفع مشکلات شهروندان تلاش نماید.

دکتر حسین بخشایشی گفت: شناسایی و سند دار کردن املاک شهرداری ارومیه یکی از مهمترین وظایف جدی اداره املاک است که باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رفع موانع و مشکلات آزادسازی پروژه آتام گفت: امروز با توجه به مشکلات بوجود آمده در پروژه سرمایه‌گذاری آتام ،اداره املاک شهرداری ارومیه نسبت به آزادسازی املاک و رفع موانع پروژه سرمایه‌گذاری آتام اقدامات لازم را انجام دهد.

در ادامه جلسه مهندس نیرنیا رئیس اداره املاک شهرداری ارومیه گزارشی از مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر ارومیه به این نهاد را به کمیسیون ارائه کرد.

لازم به ذکر است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (278)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نقی کریمی

نقی کریمی

رئیس شورا

نقی کریمی
مرتضی منافی

مرتضی منافی

نایب رئیس

مرتضی منافی
احد یوسفی

احد یوسفی

دبیر اول

احد یوسفی
گلشن نوروزی

گلشن نوروزی

دبیر دوم

گلشن نوروزی
توماج وحید افشار

توماج وحید افشار

سخنگو

توماج وحید افشار
ساسان ابراهیم زاده

ساسان ابراهیم زاده

خزانه دار

ساسان ابراهیم زاده
رسول اصغرزاده

رسول اصغرزاده

عضو

رسول اصغرزاده
حسین پناهی

حسین پناهی

عضو

حسین پناهی
مرتضی پیری

مرتضی پیری

عضو

مرتضی پیری
صادق توکلی مهر

صادق توکلی مهر

عضو

صادق توکلی مهر
حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

عضو

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور
کانال تلگرامی
آمار بازدید
دی ان ان