پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و ‏آله :

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
آرشیو مقالات
چهل و سومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و سومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 19 آبان,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
 

چهل و سومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و سومین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور حسین بخشایشی و مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون، دکتر سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، مهندس محمد ستارپور مشاور شورا در امور خدمات شهری ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ، اکبرزاده مدیرعامل مجموعه تفریحی باغ وحش ارومیه در تاریخ ۹۷/۸/۱۹ با دستور جلسه بررسی مشکلات مجموعه باغ وحش ارومیه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حسین پناهی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و تسلیت سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و عرض تبریک حلول ماه ربیع گفت: الحمدلله بار دیگر شاهد برگزاری جلسه کمیسیون خدمات شهری شدیم و ایجاد رضایتمندی شهروندان و ساماندهی امور برای حل معضلات شهری از مهمترین برنامه ها و اهداف این کمیسیون است و امید می رود با توجه به تصمیمات و راهکارهای مناسب موجب رضایتمندی جامعه شویم.

وی در ادامه سخنانش گفت: در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شاهد حضور موکب های مختلف از جمله موکب رضوی از شهر و عاشقان و ارادتمندان آن حضرت از نقاط مختلف جهان و کشور در مشهد مقدس بودیم و این نشان از عشق مردم جهان به امام خوبان را نشان می دهد و امید است با حمایت از موکب های رضوی شاهد  حضور پرشور مردم در مراسمات عزاداری باشیم.

وی با یادآوری روز ملی کیفیت گفت: امروز عمده ترین ضعف و اشکال عدم نظارت بموقع و استانداردسازی و کیفیت است و متاسفانه با توجه به تاکیدات مکرر در راستای بحث کیفیت شاهد ضعف هایی هستیم .

حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: شهرداری ارومیه در راستای کیفیت سازی عملیات عمرانی و خدماتی و نیز جذب رضایتمندی شهروندان نسبت به گذشته تلاش خود را بیشتر نماید چون عدم کیفیت و نوع کار باعث اذیت و آزار شهروندان خواهد شد و لذا باید اهمیت بیشتری به موضوع کیفیت اجرای عملیات در تمامی زمینه ها داشته باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به وجدان کاری و درونی می تواند در اجرای عملیات و نیز کیفیت کاری برای جلب رضایت خدا و شهروندان انسان را یاری نماید.

حسین پناهی با اشاره به پدافند غیرعامل گفت: امروز نگاهها باید واقع بینانه باشد و استفاده از روشهای مناسب در تقویت کارها می تواند موثر و مفید باشد و امید است موضوع کیفیت و نیز پدافند غیرعامل را جدی گرفته و با توجه به کیفیت می تواند شاهد کمترین هزینه ها را خواهیم بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گفت: اگر امروز کارهایمان مبتنی بر مطالعات و نقشه های واقعی ،ذهنی و فنی باشد در راستای توسعه و آبادانی درست حرکت کنیم می توانیم علم را در راستای خدمت صلح  و توسعه گسترش و به شکل مناسب انجام دهیم .

این مقام مسئول در ادامه سخنانش افزود: باید با نگاه صلح آمیز دینی و الهی به جهان نگاه کنیم اما در کنار آن، نباید نگاه دشمنانه کشورهای غرب را نادیده بگیریم چون می خواهند از واژه حقوق بشر به اسلام ضربه وارد کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز موضوع باغ وحش ارومیه یک موضوع بسیار مهم برای شهر و شهروندان است که متاسفانه با توجه به وجود مشکلات اقتصادی دچار مشکل شده است و مدیریت شهری نیز در تلاش است تا در راستای جذب گردشگر و توریست این مشکلات را رفع نماید.

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: دو ضرورت مهم برای احیای باغ وحش ارومیه وجود دارد: ضرورت اول تهدید محیط زیست است و حیواناتی که در باغ وحش ارومیه نگهداری می شوند باید مورد حمایت قرار گیرد، ضرورت دوم  سیاست کلی شورا در موضوع ارومیه 2020 است و با توجه به اهمیت این موضوع و در راستای جذب گردشگر و توریست به فکر احیای باغ وحش ارومیه باشیم.

حسین پناهی گفت: تنها راهکاری که مدیریت شهری می تواند از باغ وحش ارومیه حمایت کند به صورت کوتاه مدت موضوع مشارکتی است که باید با توجه به مطالعات کارشناسانه مشکل باغ وحش ارومیه برطرف شود و در بلند مدت نیز باید با نقشه راه و چشم انداز مناسب به طور جدی در جهت حل مشکلات اقدام کنیم.

در ادامه جلسه هریک از اعضای کمیسیون نظرات و پیشنهادت خود را در راستای حمایت از باغ وحش بزرگ ارومیه مطرح نمودند.

لازم به ذکر است که اکبرزاده مدیرعامل مجموعه بزرگ باغ وحش ارومیه گزارشی از مشکلات و نحوه نگهداری حیوانات باغ وحش را به کمیسیون ارائه و از مسئولان خواستار حمایت از این مجموعه شد.

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (264)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نقی کریمی

نقی کریمی

رئیس شورا

نقی کریمی
مرتضی منافی

مرتضی منافی

نایب رئیس

مرتضی منافی
احد یوسفی

احد یوسفی

دبیر اول

احد یوسفی
گلشن نوروزی

گلشن نوروزی

دبیر دوم

گلشن نوروزی
توماج وحید افشار

توماج وحید افشار

سخنگو

توماج وحید افشار
ساسان ابراهیم زاده

ساسان ابراهیم زاده

خزانه دار

ساسان ابراهیم زاده
رسول اصغرزاده

رسول اصغرزاده

عضو

رسول اصغرزاده
حسین پناهی

حسین پناهی

عضو

حسین پناهی
مرتضی پیری

مرتضی پیری

عضو

مرتضی پیری
صادق توکلی مهر

صادق توکلی مهر

عضو

صادق توکلی مهر
حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور

عضو

حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور
کانال تلگرامی
آمار بازدید
دی ان ان