:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد:

جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 مهر,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد:
جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مرتضی منافی و با حضوراعضای کمیسیون ، معاونین شهردار ، مدیران مناطق پنج گانه شهرداری و مشاور شهردار در امور مناطق  با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه خدمات شهری مناطق در سالن جلسات شورا برگزار گردید .
مرتض منافی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا  دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی مسائل و مشکلات مربوط به فعالیتهای حوزه خدمات شهری مناطق اعلام نمود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست گفت : سیاست کمیسیون توانمند سازی مناطق بر اساس اختیارات و ضوابط چارت ابلاغی است و ایجاد رقابت در مناطق و تقسیم عادلانه امکانات در بین اقشار مختلف و جلب مشارکت مردم در تصمیمات از الزامات می باشد.

منافی در ادامه ضمن اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در امورات مربوط به سد معبر مناطق، راهکار جدی و اساسی جهت رفع سدمعبر را عزم جدی شهرداری با همراهی و همکاری عوامل نیروی انتظامی عنوان کرد.

 وی همچنین ضمن مطرح نمودن استقلال مناطق بر مبنای تمرکز زدایی، توجه به ورودی‌های شهر ارومیه از لحاظ سدمعبر و توجه به منظر و زیباسازی ورودی ها، جمع آوری و دفع اصولی آبهای سطحی را ضروری دانست. 

مرتضی منافی در ادامه نیز گفت: با توجه به نزدیکی فصول سرد سال، نگاه ویژه به عملیات برف روبی و آبگرفتگی معابر صورت گیرد و قبل از بارشهای پاییزی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

تعداد نمایش ها (21)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان