:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا برگزار شد.

جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 27 مهر,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا برگزار شد.
جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا به ریاست گلشن نوروزی و با حضور اعضای کمیسیون، مدیر روابط عمومی شهرداری، دبیر هیئت فوتبال و مدیرعامل و مشاور باشگاه فوتبال نود ارومیه برگزار گردید. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه، روز تربیت بدنی و هفته وحدت را تبریک گفت .

گلشن نوروزی گفت: شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی شورا حامی اول ورزش شهر ارومیه در تمامی رده های سنی و در تمامی رشته های ورزشی بوده و در کنار ورزشکاران عزیز شهر ارومیه خواهد بود و امید است با افتخار آفرینی جوانان این خطه از مرز و بوم در انواع رشته ها نوید بخش روزهای خوش برای ورزش شهر ارومیه باشند.

در ادامه دبیر هیئت فوتبال و مدیر عامل تیم فوتبال نود گزارش کاملی از برنامه ها ، موضوعات پیش روی هیئت و باشگاه فوتبال نود و مشکلات پیش آمده در خصوص نقل و انتقالات و مشکلات مالی به کمیسیون ارائه کردند و در خصوص موضوعات مطروحه به بحث و بررسی پرداختند و مقرر گردید موضوع باشگاه نود با نظر مساعد کمیسیون در صحن شورا بررسی و تصمیمات نهایی اتخاذ گردد.

در پایان جلسه  درخواستهای  مردمی، موسسات، هیئتهای ورزشی، هیئتهای مذهبی و مساجد و همچنین لوایح و نامه های ارجاع شده به کمیسیون بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

تعداد نمایش ها (48)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان