:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید سلمان ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت؛

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید سلمان ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت؛

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 16 آذر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید سلمان ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت؛

نظارت بر قوانین وظیفه اصلی نمایندگان پارلمان ملی است و رسیدگی به مطالبات مردم وظیفه پارلمان محلی است / مدیریت شهری باید نظرات و پیشنهادات لازم را به نمایندگان مجلس اطلاع رسانی کنند / موضوع مطالبات مردمی در مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری نمایندگان پارلمان ملی است / موضوع بافت فرسوده و تاریخی شهر ارومیه و نیز باغ شهر ارومیه در حال پیگیری است/ متأسفانه آنگونه که باید از ظرفیت گردشگری و توریستی شهر ارومیه نتوانسته ایم استفاده کنیم / توجه به حقوق شهروندی از مهمترین دغدغه های مسوولان شهری است / وحدت کلمه و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید در بین مسوولان حفظ شود / امروز مهمترین دغدغه مسوولان باید توجه به مشکلات مردم باشد/برای مبارزه با فساد ساختارها را باید تغییر داد و در مقابل آن با پیشگیری ایستادگی کرد / موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری ها در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شده است ...

✳️حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید سلمان ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛ نظارت بر قوانین وظیفه اصلی نمایندگان پارلمان ملی است و رسیدگی به مطالبات مردم وظیفه پارلمان محلی است .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:  مدیریت شهری باید نظرات و پیشنهادات لازم را به نمایندگان مجلس اطلاع رسانی در راستای رفع مشکلات شهری و شهروندی کنند .

نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مطالبات مردمی در مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری نمایندگان پارلمان ملی است .

حجت الاسلام والمسلیمن دکتر سید سلمان ذاکر افزود: موضوع بافت فرسوده و تاریخی شهر ارومیه و نیز باغ شهر ارومیه در حال پیگیری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: متأسفانه آنگونه که باید از ظرفیت گردشگری و توریستی شهر ارومیه نتوانسته ایم استفاده کنیم .

وی افزود:  توجه به حقوق شهروندی از مهمترین دغدغه های مسوولان شهری است .

سید سلمان ذاکر گفت:  وحدت کلمه و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید در بین مسوولان حفظ شود .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: امروز مهمترین دغدغه مسوولان باید توجه به مشکلات مردم باشد.

نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای مبارزه با فساد ساختارها را باید تغییر داد و در مقابل آن با پیشگیری ایستادگی کرد .

وی در پایان سخنانش اذعان داشت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری ها در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شده است ..

تعداد نمایش ها (157)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان