:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 خرداد,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

آذربایجان غربی میزبانِ بزرگترین معادن سنگ است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه و به نقل از مرکز مطالعات و پژوهش های شورا ، جلسه ای به منظور بررسی "طرح پیشنهادی خانه معدن جهت استفاده در پروژه های شهری" در سالن جلسات مرکز پژوهشهای شورا به ریاست حسین بخشایشی و با حضور خانم: پریسا عابدپور معاون صنایع و معاون و آقایان: جمال کسیانی رئیس خانه معدن، مهدی لطفی کارشناس اکتشافات سازمان صمت، رضا سپاهی و آرمان کشمیری از سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری، همچنین آقایان: رسول اکبری، سیامک مختاری، داود اسدپور، حسین حمیدی و سالار فریدپور از پرسنل و اعضای کمیته علمی مرکز پژوهشهای شورای شهر برگزار شد.

حسین بخشایشی نائب رئیس شورا و رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تشکر از مدعوین با اشاره به  گفت: معاون بزرگ سنگهای تزئینی و ساختمانی یکی از منابع مهم آذربایجان غربی است که ضمن استفاده از این پتانسیل طبیعی در زیباسازی و عمران شهرها، هزینه شهرداری ها را نیز کاهش داد.

جمال کسیانی در خلال ارائه طرح، به بیان تاریخچه استفاده از سنگ در شهرهای مختلف ایران و جهان  پرداخت و از محاسن جایگزینی سنگ با بتن در فضاهای شهری و ساختمان سخن به میان آورد. وی همچنین مقوله های مختلفی از جمله: مقاومت و سایش، نورمحیط، زیرسازی و شرایط آب و هوایی را مورد بررسی قرار داد و در ادامه استفاده از سنگ در معابر شهری ارومیه مورد بررسی حضار قرار گرفت و حاضرین به بررسی طرح ارائه شده پرداختند.

در پایان مقرر شد علاوه بر نظرات مطرح شده، پیشنهادات و نظرات تکمیلی بصورت مکتوب به مرکز ارائه شود و همچنین با هماهنگی سازمان سیما منظر شهرداری یکی از نقاط معابر ارومیه جهت اجرای پایلوت بخشی از طرح پیشنهادی تعیین گردد.

تعداد نمایش ها (122)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان