:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین پناهی سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه ورئیس کمیسیون خدمات شهری ومحیط زیست وگردشگری:

حسین پناهی سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه ورئیس کمیسیون خدمات شهری ومحیط زیست وگردشگری:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 خرداد,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

حسین پناهی سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه ورئیس کمیسیون خدمات شهری ومحیط زیست وگردشگری:

تجلیل از مدافعان سلامت و نیروهای خط مقدم در مبارزه با ویروس کرونا از سوی مدیریت شهری انجام خواهد گرفت./ مکان یابی جدید سایت زباله از سوی مدیریت شهری در حال انجام است / امروز به بحران زباله رسیده ایم و باید به دنبال راهکار باشیم / انعقاد قرارداد با شرکت های خصوصی جهت ساماندهی سایت زباله.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت شهری در کنار ستاد مبارزه با ویروس کرونا اقدامات بسیار ارزشمندی را در راستای ضدعفوتی کردن معابر شهری و نیز کمک به ستاد مبارزه با ویروس کرونا انجام داده است و این همکاری و کمک هم اکنون نیز در حال انجام است که جا دارد از مجموعه شهرداری ارومیه ، معاونت خدمات شهری ، سازمان آرامستانهای شهرداری ، مدیریت پسماند شهرداری و سازمان آتش نشانی تقدیر و تشکر می کنم.
حسین پناهی که در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه سخن می گفت ضمن تبریک روز گل و گیاه اذعان داشت: مدیریت شهری به پاس تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی شهرداری ارومیه ، مدافعان سلامت و نیروهای خط مقدم در مبارزه با ویروس کرونا از این عزیزان تجلیل خواهد کرد و امیدوارم مردم عزیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت طرح فاصله گذاری بتوانیم از این بحران جهانی خارج شویم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز نخاله های شهری در کنار زباله به یک بحران جدی تبدیل شده است و اگر راهکارهای مناسبی برای مقابله با این بحران انجام نگیرد دچار مشکل خواهیم شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: ساماندهی و نیز مکان یابی جدید سایت زباله از مهمترین برنامه های مدیریت شهری است و امید می رود با عقد قرارداد با شرکت های خصوصی وارد فاز جدیدی خواهیم شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ساماندهی و کنترل نخاله های شهری نیاز به فرهنگسازی و اطلاع رسانی دارد و امیدوارم با اطلاع رسانی صحیح مردم نخاله های شهری را در مکانهای معین شده از سوی شهرداری ارومیه تخلیه کنند.
وی گفت: مطالعه مکان یابی ، ساماندهی محل جدید و بازیافت سه رویکرد اساسی در عبور از بحران زباله است و در کنار آن باید به فکر تبدیل و استحصال انرژی از زباله و نیز ایجاد شهرک صنعتی برای استخراج و استحصال انرژی از زباله است.
حسین پناهی در ادامه سخنانش افزود: باید در مسیر شیوه نامه حرکت کرد و امروز رعایت شیوه نامه موجب رضایت شهروندان و نیز روان سازی کارها شده است.
در ادامه جلسه احد یوسفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه نیز گزارشی از عملکرد آن سازمان در مقابله با ویروس کرونا را به کمیسیون ارائه نمود

تعداد نمایش ها (185)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان