:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حضور سخنگوی  شورای اسلامی شهر  ارومیه در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

حضور سخنگوی  شورای اسلامی شهر  ارومیه در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 29 شهریور,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

حضور سخنگوی  شورای اسلامی شهر  ارومیه در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

🔸 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرارومیه،  توماج وحید افشار، سخنگوی شورای اسلامی شهر در بازدیدی که از مجموعه باشگاه شهرداری داشت با رضایی، مدیرعامل این باشگاه پیرامون فعالیت و اهداف باشگاه به گفتگو پرداخت.

🔸 رئیس کمیسیون نظارت ، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه در نشستی که بارضایی، مدیرعامل و احمدزاده، قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری داشت، بابیان اینکه والیبال ارومیه مهمترین نماد شهر ارومیه شده است، افزود: باید زمینه گسترش فعالیتها و اهداف باشگاه شهرداری را ایجاد کنیم.

🔸 وی بر خصوصی سازی برخی از فعالیتهای باشگاه شهرداری تاکید کرد و گفت: باشگاه شهرداری در خصوص درآمدزایی و نیز فروش بازیکن زیرساخت های لازم را ایجاد کند و شورای اسلامی شهر از این اقدام حمایت می کند.

🔸 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزی شهرداری ارومیه در این دیدار به بیان گزارشی از عملکرد باشگاه شهرداری پرداخت  وگفت: باشگاه شهرداری در تلاش است فعالیتها و اهداف شهرداری را گسترش دهد.

🔸 وی با بیان اینکه گسترش عملکرد باشگاه مستلزم ایجاد زیرساخت های عمرانی و خدماتی و تجاری است، تصریح کرد: باشگاه شهرداری در زمینه ایجاد زیرساخت ها با محدویت اعتبار مواجه است و انتظار داریم شورای اسلامی شهر در این موضوع ورود کند. 

🔸 رضایی درادامه  به برنامه های باشگاه شهرداری برای ایجاد کانون هواداران والیبال شهرداری اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم از طریق فروش کارت هواداری بخشی از هزینه های ایجاد زیرساخت های عمرانی و تشکیل آکادمی برای باشگاه را تامین کنیم.

تعداد نمایش ها (42)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان