:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دیدار و نشست صمیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان و معاونین این فرماندهی به مناسبت هفته ناجا

دیدار و نشست صمیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان و معاونین این فرماندهی به مناسبت هفته ناجا

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 مهر,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دیدار و نشست صمیمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان و معاونین این فرماندهی به مناسبت هفته ناجا  
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه عصر روز یک شنبه 25 مهر ماه با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان این روز را محضر فرماندهی و همکاران گرانقدر این مجموعه تبریک گفتند .
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه هر یک به نوبه خود ضمن تبریک هفته وحدت  و تبریک روز و هفته نیروی انتظامی که امسال با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار نامگذاری شده ، این روز را محضر فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان  و تمامی همکاران و نیروهای زبردست و جان برکف در سطح استان آذربایجان غربی و بالاخص شهر ارومیه تبریک گفته و یقین داشتند که  نیروی انتظامی یکی از مهم ترین ارکان حراست  و پاسداشت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظ  ارزش های  بزرگ انقلاب است که همواره کوشش نموده است امنیت مردم شریف ایران را  در تمامی  ابعاد  برقرار نماید. نیروی انتظامی از پاسداشت مرزها  تا حضور در عرصه های فناوری اطلاعات امروزه یکی از مقتدرترین نهادهای نظام اسلامی ایران و از سنگربانان رشید و محبوب این مرز و  بوم در بین  آحاد ملت شریف است و تأمین  امنیت مردم در سطح شهر یکی از بزرگترین عرصه های تلاش این نهاد مقتدر است که مثا لی بارز و مشهود وبرخوردار از تکنیک ها  و علم روز در این حوزه است  و سرمنشأ  آن ، رهنمودهای  عالمانه فرمانده محترم کل قوا (دامت برکاته) و تدابیر و تصمیمات  فرماندهان محترم است  که در سایه این تفکرات و تصمیمات هوشمندانه، امنیت چشمگیری را در تمامی حوزه های مربوطه و در کمال اقتدار، نثار استان آذربایجان غربی شده است.
در ادامه نیز اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه از درایت ، مدیریت  اثر بخش  و  توانمندی  توام  با تجارب برجسته فرماندهی انتظامی استان ، نوید  دراستقرار نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی و فردی  وهمچنین  خدمت  به مردم فهیم و فرهیخته  این خطه ابراز امیدواری نمودند و از خداوند متعال برای این مجموعه و همکارانشان آرزوی سلامتی ،سربلندی وتوفیقات روزافزون را خواستار شدند . 
 در پایان با بیان پاره ای ازمشکلات و معضلات پیش روی مدیریت شهری در حوزه های مختلف اجتماعی ، امنیتی ، سدمعبر ، ترافیک و ... آمادگی کامل مدیریت شهری را درارتباطات ، همکاری و تعاملات دو جانبه و تداوم بیشتر این همکاری را بیش از پیش اعلام نمودند.

تعداد نمایش ها (46)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان