:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا و در حضور والدین مرحومه مانیسا جلالی گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا و در حضور والدین مرحومه مانیسا جلالی گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/یکشنبه, 25 شهریور,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا و در حضور والدین مرحومه مانیسا جلالی گفت:

  همه ما اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه خود را شریک غم خانواده آن کودک ۹ ساله می دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین  دکتر محمد خلیل_پور در جلسه امروز صحن شورا و در حضور والدین مرحومه مانیسا جلالی آن کودک ۹ ساله که در جریان برق گرفتگی پارک خیابان فردوسی به رحمت خدا بپوست گفت: حادثه دلخراش از دست رفتن آن دختر ۹ ساله دل همه ما را اندوهگین و ناراحت کرد .

  به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به والدین مرحومه مانیسا جلالی گفت: مرحومه مانیسا را هم یکی از فرزندان خود می دانیم و شورا به جد پیگیر مقصران این جریان بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین  دکتر محمد خلیل پور در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما و تک تک اعضای شورا و شهردار خود را شریک غم خانواده مرحومه جلالی می دانند و ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان ، از پروردگار متعال برای پدر و مادر آن مرحومه صبر و شکیبایی خواستاریم.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: قانون جمهوری اسلامی ایران بسیار وسیعتر و قانونمندتر بوده و مطمئنا" عوامل و مقصران اصلی حادثه دلخراش فوت آن کودک ۹ ساله به مجازات خود خواهند رسید.
 

تعداد نمایش ها (58)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان