:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت: دشمنان ایران خصومت دیرینه خود را دوباره با دست زدن به اقدام کوردلانه ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان ثابت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت: دشمنان ایران خصومت دیرینه خود را دوباره با دست زدن به اقدام کوردلانه ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان ثابت کردند.

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 08 آذر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

✳️ دشمنان ایران خصومت دیرینه خود را دوباره با دست زدن به اقدام کوردلانه ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان ثابت کردند.

دکتر حسین بخشایشی در جلسه امروز صحن شورا ضمن تبریک و تسلیت شهادت محسن فخری زاده گفت: دشمنان ایران خصومت دیرینه خود را دوباره با دست زدن به اقدام کوردلانه ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان ثابت کردند و  درصدد برآمدند تا راه پیشرفت های این کشور را سد کنند.

✳️ رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت:  گرچه  شهادت ایشان فقدان و ضایعه بزرگی برای کشور خواهد بود؛ لکن ایران اسلامی پیوسته مسیر تلاش و پیشرفت خود را خواهد پیمود و در مبارزه با عوامل صهیونیسم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. 

دکتر حسین بخشایشی در بخش دیگری از سخنانش افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از پس خصومت های آمریکا و ایادی آن در منطقه برآمده و توانسته است گام های استوارتری بردارد. شهادت شهید محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده بزرگوار این شهید تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال برای آن شهید علو درجات و برای کشورمان تداوم  مسیری را که او پیمود خواهانیم. 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و منزلت بسیج گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند و بسیج را یادگار بزرگ و درخشان امام راحل و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت دانستند.
دکتر حسین بخشایشی گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن در خدمات حیاتی با مقیاس گستره‌ کشوری در فعالیت¬های پیشرو علمی و فناوری¬های نوین، در رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده می¬شود و حضور بسیج جلوه میکند. ایمان و عزم و احساس مسئولیت، و اعتماد به نفس، پایه‌های اصلی این توانائی¬ها و گره‌گشائی¬ها است. و این-ها خود نعمت¬ها و موهبت¬های خداوند است که باید با شکر الهی و مراقبت دائمی آنها را حفظ کرد و بر آن افزود.

تعداد نمایش ها (112)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان