:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 23 دی,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت: 

💠 شهرداری ارومیه همچون کمک رسانی های قبلی به مناطق سیل زده کشور در راستای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد. 

دکتر علیزاده امامزاده گفت:  گزارش هایی از سیستان و بلوچستان می رسد وضعیت بحرانی دردناکی را توصیف می کند. درخواست عاجزانه این است که نهادهای دست اندرکار در کاستن مشکلات مردم این خطه از کشورمان تمام تلاش و همکاری را با استانداری سیستان و بلوچستان  داشته باشند و شهرداری ارومیه نیز همچون کمک رسانی های قبلی به مناطق بحران زده پس از هماهنگی های لازم با نهادهای بالا دست در امدادرسانی به این منطقه از هیچ کوششی دریغ ننماید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، وی ضمن تبریک صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک ۲۰۲۰ اذعان داشت: تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت های انتخابی ۲۰۲۰ قاره آسیا، با پیروزی ۳ بر صفر مقابل چین مقتدرانه راهی المپیک شد. این پیروزی شیرین را به مردم شریف ایران و عوامل تیم ملی والیبال، کادر فنی، سرمربی و بازیکنان محترم تیم ملی تبریک می گویم و از خداوند متعال پیروزی های مقتدرانه متوالی این تیم سرافراز را در بازی های المپیک خواهانیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) از آغاز کودکی آمیخته با سختی ها و رنج ها و مشکلات فراوان بود.هنوز بیش از دو سال از زندگی حضرت زهرا (س) نگذشته بود که قریش در صدد کشتن رسول خدا (ص) بر آمدند و چون ابوطالب از این تصمیم مطلع گشت از بنی عبدالمطلب خواست تا داخل شعب ابوطالب شده و از جان رسول خدا (ص) دفاع کنند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) زوجی هستند که هر دو معصوم و از خطا و اشتباه مبرا هستند.لذا زندگی آن دو بزرگوار زندگی کامل، سرتاسر طهارت و از هر نقص و اشتباهی به دور است.

تعداد نمایش ها (127)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان