:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 01 مهر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:
از شهروندان خواستاریم با توجه به آغاز فصل پاییز و گسترش و شیوع بیماری های فصلی متعدد، خطر بسیار بالای کرونا را جدی بگیرند

حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا ، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم و درود می فرستیم به روح پاک شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و سلام می گوییم به تمام خانواده ها و مادران شهدا و از خدای متعال می خواهیم گام های ما را در پیمودن راه این عزیزان تثبیت فرماید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بر اساس اظهارات رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی حساسیتهای مردم و مسئولان نسبت به کووید۱۹ کاهش یافته است و همین موضوع موجب افزایش تعداد مبتلایان می شود. چنانچه اعلام شده میزان استفاده از ماسک به ۲۰ درصد در استان کاهش یافته است.
حسین بخشایشی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: با استناد بر اظهارات این مقام مسئول، با افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌ها در استان، ظرفیت بیمارستان‌ها در حال تکمیل شدن است و در شهرستان ارومیه نیز ظرفیت بیمارستان‌های طالقانی، مطهری، امام خمینی(ره) و امام رضا (ع) در حال تکمیل شدن است و بنا به گفته های ایشان در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد بیماران بستری استان در شهرستان ارومیه هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش افزود: از شهروندان محترم ارومیه خواستاریم با توجه به آغاز فصل پاییز و گسترش و شیوع بیماری های فصلی متعدد، خطر بسیار بالای کرونا را جدی بگیرند و از جان خود و عزیزانشان در مقابل این ویروس محافظت نمایند. 
وی گفت: امروز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در وضعیت قرمز و آمار مبتلایان به سرعت در حال افزایش است. تقاضامندیم مردم عزیز دستورالعمل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی و پرهیز از حضور و ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی را رعایت بفرمایند.

تعداد نمایش ها (84)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان