:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 21 مهر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت: 

حافظ، حافظه ما و سخنگوی ضمیر نا آگاه ایرانی است / استاندارد شاخص و پرچمِ کیفیت و ارتقای کیفیِ تولیدات است 

حسین بخشایشی در جلسه امروز صحن شورا با گرامیداشت 20 مهر روز بزرگداشت حافظ گفت: حافظ، حافظه ما و سخنگوی ضمیر نا آگاه ایرانی است که هر کسی او را از آنِ خود و همراه و رهیار شادی ها، آلام، خنده‏ها، گریه ها، رنج ها و راحتی های خویش می داند. حرف و حدیث حافظ تمام نشدنی و حکایتش نامکرر است، چرا که حرف مردم در طول اعصار و گستره امصار است. تبیین فطرت الهی انسان و گذشته دیر و دور یک سرزمین به قدمت و گستره ایران.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: حافظ با قرآن اُنس و الفتی متوالی و مطول داشته، با چهارده روایت از حفظ می خوانده و تفاسیر قرآن را مطالعه می‏کرده است. بر آستان جانان سر نهاده و با گلبانگ سربلندی، آسمان معنا و معرفت را عطرآگین ساخته است .نام بلندش پرطنین و روزش مبارک باد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 23 مهر سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله عطاءالله اشرفی اصفهانی امام جمعه شهرستان کرمانشاه می‏باشد که در نماز جمعه به دست منافقین به شهادت رسید. 

حسین بخشایشی در ادامه افزود: آیت الله اشرفی اصفهانی بعد از وفات آیت الله بروجردی از مروجین مرجعیت امام خمینی بود و در طول سال‏ها سعی و تلاش گسترده ای در وحدت شیعه و سنی داشت .


حسین بخشایشی با اشاره به 23 مهر روز جهانی استاندارد گفت: استاندارد شاخص و پرچمِ کیفیت و ارتقای کیفیِ تولیدات است که با صنعت، تولید و توسعه در هم تنیده است.با اجرای قوانین و مقررات استاندارد، تفاهم در مسائل فنی تحقق می پذیرد و با تولید کالای کیفیت دار رضایت مصرف کنندگان نیز جلب می شود. به این ترتیب، استاندارد، شالوده استواری را برای پیشبرد و توسعه صنعت و اقتصاد فراهم می سازد.

وی همچنین اذعان داشت: روز 23 مهر روز جهانی نابینایان و عصای سفید نامگذاری شده است. نابینایان از حس مهم و کاربردی بینائی محروم هستند یا بهره بسیار اندکی از آن دارند که خلا بزرگی را در زندگی شان موجب می شود ولی غالبا حواس دیگرشان کارآمدتر و توانمندتر است که در صورت فراهم آمدن زمینه تلاش و پویائی امکان فعالیت آنان را فراهم می آورد و زندگی‏شان را به مانند یک انسان برخوردار از بینایی و فعال معنادار می سازد.
همچنین 24 مهر روز ملی پار المپیک است. معلولان ورزشکار تجسم اراده و جدیّت می باشند که در عمل ثابت می‏کنند معلولیت محدودیت نیست. معلولان در زمره افرادی هستند که با وجود مشکلات و موانعی که بر سر راهشان قرار دارد، با تکیه بر عزم، اراده و امیدواری، موانع را پشت سر نهاده و با صعودهای پرشمار به سکوهای جهانی برای کشورشان افتخار آفریده‌اند.  آنها صدای ملت ایران در همه میدان‌های بین المللی هستند و موجب سربلندی میهن عزیزمان شده اند .
شورای شهر ارومیه این روز را به ورزشکاران معلول و خانواده محترمشان که سهم مهمی در موفقیت‏های آنان دارند تبریک می‌گوید. همچنین یاد ورزشکار غرورآفرین عرصههای بین المللی، زنده یاد سیامند رحمان را گرامی می داریم و برای شادی روحش از خداوند متعال علو درجات را آرزومندیم.

تعداد نمایش ها (119)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان