:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 15 آذر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

✳️ اتحاد و همدلی در بین نمایندگان پارلمان ملی و محلی توانسته بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کند / ما برای خدمت به مردم انتخاب شده ایم / اگر مطالبات مردمی پیگیری شود هیچگونه مشکلاتی بوجود نمی آید.

دکتر حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا و در حضور نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد و همدلی در بین نمایندگان پارلمان ملی و محلی توانسته بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کند.

✳️ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: ما برای خدمت به مردم انتخاب شده ایم و لذا باید تمام سعی و تلاش حود را در جهت خدمت بی منت به مردم نجیب و شریف ارومیه انجام دهیم.

وی در ادامه سحنانش گفت: اگر مطالبات مردمی پیگیری شود هیچگونه مشکلاتی بوجود نمی آید.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش ضمن تبریک سالروز شهادت شهید آیت الله مدرس و روز مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: در خلال این صد، صد و بیست سالی كه بخش آخر آن دوران سخت تا امروز. گذشته، وجدان‏های بیدار و شخصیت‏های بزرگی پیدا شدند كه هشدارهایی دادند؛ برق هایی در آسمان تاریك و ظلمانی زندگی این كشور جهاندند كه روشنی هایی به وجود آمد؛ بیداری هایی به وجود آمد. .. فریادهای مرحوم آیت اللَّه مدرس در صحن مجلس ملی آن روز در مقابله با رضا خان و دیگران و دیگران، در مقابله با آن قرارداد خائنانه ای كه آن روز داشتند می بستند كه همه كشور را تحویل انگلیس ها بدهند. این ها برق هایی در این فضا روشن كرد؛ دل‏ها را روشن كرد، عزم ها را محكم كرد. نهضت به وسیله پیشروان این فكر شروع شد، رهبری الهی و با عزم و اراده ای مثل امام، خدای متعال در اختیار ملت گذاشت (بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با انجمن‏های اسلامی دانش آموزان سراسر كشور (19/ 02/ 1386)).

دکتر حسین بخشایشی گفت: امروز حضور نمایندگان محترم در شورای اسلامی شهر ارومیه موجبات افتخار را برای اعضای این شورا سبب گردیده و ضمن خوش آمدگویی به ایشان روز مجلس را به محضرشان تبریک عرض می نماییم و جایگاهشان را ارج می نهیم و امید آن داریم پیوسته با اتحاد و همدلی و تدابیر خود در مسیر توسعه استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه و سربلندی مردم شریف و حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری گام های بلندی بردارند. برای این بزرگواران همواره آرزوی توفیق داریم و از خدای متعال طلب سلامتی و عمر روزافزون می نماییم.

وی همچنین ضمن تبریک 13 آذر روز جهانی معلولین گفت: طی روزهای اخیر 13 آذر مصادف بوده است با روز جهانی معلولان. یکی از مشکلات بزرگ برای معلولان در شهرها که مسأله ای به گستردگی بسیاری از شهرهای جهان و از جمله ایران است، کمبودهایی در  فضاهای شهری و امکانات عمومی برای استفاده این قشر محترم جامعه است. نگاه احترام آمیز جامعه به این قشر در کنار تأمین شغل برای آنان، مسائل قابل توجه دیگری است که نباید از اذهان دور داشت. شهرداری نیز موظف است در چارچوب ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد معلول جسمی ـ حرکتی مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و سایر الزامات و قوانین موجود نسبت به رفع کمبودها و مشکلات در سطح شهر اقدامات شایسته این عزیزان را به انجام برساند تا بتوان حضور این قشر از جامعه را در عرصه های اجتماعی تسهیل نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو اذعان داشت: 16 آذر یادآور شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران در سال 1332 و به دنبال کودتای سیاه 28 مرداد همان سال و روز مقاومت تاریخی دانشجویان آزادی خواه در برابر تمامیت طلبی حکومت شاهنشاهی دوران پهلوی است. ضمن گرامیداشت این روز تاریخی روز دانشجو را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک می گوییم و انتظار داریم این قشر فرهیخته همواره بر رسالت علمی، فرهنگی و اجتماعی خود آگاهی داشته باشند و پرچم پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بر دوش بگیرند که آینده این مملکت در دستان توانمند دانشجویان امروز خواهد بود.

تعداد نمایش ها (105)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان