:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه  صحن شورا گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه  صحن شورا گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 07 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه  صحن شورا گفت:

💠 شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه آمادگی دارد مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری کووید 19 هرچه سریعتر مصوب و پیگیری می کند.
حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه آمادگی دارد مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری کووید 19 راهبردهایی را اتخاذ و هرچه سریعتر مصوب و پیگیری خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه  صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت:
تدوین طرح محله محور در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی برای مقابله با گسترش بیماری با استناد به بند 2 ماده 80 قانون شوراها جهت همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی مصوب شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت: افزایش نظارت دقیق بر نحوه کاربرد و پیشرفت خدمات الکترونیک شهرداری ارومیه به منظور کاهش مراجعات مردمی به شهرداری و شورا و پیشگیری از ابتلای کارکنان و شهروندان به بیماری و آسیب شناسی نحوه ارائه این خدمات در صورت ادامه مراجعات حضوری شهروندان (بر اساس نظارت های هفتگی و دریافت گزارش از سازمان¬ها و مناطق) ابلاغ می شود.
دکتر حسین بخشایشی گفت: تدوین لایحه برای ارتقای ¬کمک¬های مردمی و برگزاری جلسات آنلاین با خیرین، مسئولان سازمان¬های مردم نهاد و مسئولان نهادهای خیریه برای ارسال کمک¬¬های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان شهر (در همکاری با نهادهای مرتبط با این امر از جمله فرمانداری، کمیته امداد و ...)از دیگر ابلاغ هاو تصمیماتی است که در جلسه امروز صحن شورا مطرح شد.
وی در ادامه سخنانش افزود: ملزم نمودن سازمان حمل و نقل بار و مسافر طی مصوبه¬ای به منظور رعایت دقیق و سختگیرانه دستورالعمل‏های بهداشتی در جابجایی مسافران اتوبوس، تاکسی و سایر وسایل حمل و نقل عمومی و نظارت مستمر بر این امر. در این خصوص استقرار ناظران بهداشتی از سوی شهرداری (در هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و پلیس) در اتوبوس¬های شهری، ایستگاه¬های تاکسی، ون و مینی بوس جهت اقناع و جریمه شهروندان برای رعایت دستورالعمل‏های بهداشتی به صورت تمام وقت لازم الاجراست.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اتخاذ تدابیر لازم در جهت ضدعفونی اصولی معابر، میادین و سایر فضاهای عمومی با جلوگیری از صدمه رسیدن به درختان و فضای سبز شهری و ملزم نمودن معاونت خدمات شهری به تدوین سریع دستورالعملی در این زمینه انجام خواهد شد.

تعداد نمایش ها (66)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان