:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جمع دانش آموختان قرآنی گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جمع دانش آموختان قرآنی گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 12 تیر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جمع دانش آموختان قرآنی گفت:

💠 یادگیری ، تعلیم و آموزش دادن قرآن یکی از فضیلت های بسیار ارزشمند است که با ملاک و معیارهای مادی و اعتباری قابل بیان نیست.

💠 دکتر علیزاده امامزاده صبح امروز در دیدار با دانش آموختگان موسسه قرآنی غنچه های کوثر گفت: امروز برای بنده روز مبارکی است که در محضر قاریان و حافظان قرآن کریم هستم.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی با تبریک سالروز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولاین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام گفت: یادگیری ، تعلیم و آموزش دادن قرآن کریم فضیلت های بسیار ارزشمندی هستند که با ملاک و معیارهای مادی و اعتباری قابل بیان نیستند.
🔸 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه که در جمع دانش آموختگان قرآنی سخن می گفت اذعان داشت: شما ملاحظه می کنید خداوند متعال در قرآن کریم سوره رحمن می فرماید: الرحمن علم القرآن و پس از ان به خلقت و آفرینش انسان اشاره می کند ، خلق الانسان.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: امام علی (علیه السلام) می فرماید: قرآن کریم بهار جانهاست ، قرآن را یاد بگیرید که قرآن بهار دلها می باشد.

🔸 دکتر علیزاده امامزاده گفت: شما می بینید بزرگانی مانند امام ، ملا صدرا فیضی کاشانی پس از عمری مطالعه و تحقیق در متون فلسفی می گویند: کاش بجای اینها از همان اول ، وقت خودمان را صرف مطالعه قرآن می کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: استاد حسن زاده آملی که از مفاخر علمی شیعه و جهان اسلام می باشد در ملاقات با شهریار پرهیزکار یکی از حافظان قرآن کریم می فرماید: کاش همه اندوخته های ذهنی و فکری خودم را بدهم و جای تو باشم.
🔸 در ادامه این دیدار معنوی ، دکتر علیزاده امامزاده با اهدای لوح تقدیر از دانش آموخنگان موسسه قرآنی غنچه های کوثر تجلیل کرد.

تعداد نمایش ها (170)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان