:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 03 مهر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه:

ما برای تجدید بیعت آمده ایم / از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جهت پیشبرد اهداف شهری و مسائل فرهنگی تقدیر و تشکر می کنم / بسیج عمومی برای اجرای سریع عملیات عمرانی و خدماتی در شهرداری ارومیه اعلام شده است /مدیریت شهری اقدامات قابل قبولی در ساماندهی سایت زباله نازلو انجام داده است / وحدت مهمترین کلمه برای رسیدن به توسعه است.

🔷 حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه گفت: ما برای تجدید بیعت آمده ایم و همیشه از رهنمودهای حضرتعالی در راستای بالا بردن اهداف و توسعه شهری استفاده کرده ایم .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حسین بخشایشی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اذعان داشت: مدیریت شهری در بحث مقابله با ویروس کرونا 3 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد و شهرداری ارومیه با تمام توان در زمینه ضدعفونی معابر شهری ، خیابان ها و ارگانها و بیمارستان ها در کنار ستاد مقابله با کرونا فعالیت چشمگیری داشته است.
🔷 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز بسیج عمومی برای اجرای سریع عملیات عمرانی و خدماتی در شهرداری ارومیه اعلام شده است و تمامی معابر خاکی مرمت و آسفالت ریزی میشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: مدیریت شهری اقدامات قابل قبولی در ساماندهی سایت زباله نازلو انجام داده است.
حسین بخشایشی اذعان داشت: امروز شهرداری ارومیه بصورت جهادی و برای ساماندهی سایت نازلو وارد عمل شده است و اقدامات موثر و قابل قبولی نیز در این زمینه انجام داده .
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  

🔷 حسین بخشایشی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: وحدت مهمترین کلمه برای رسیدن به توسعه است ، امروز متاسفانه شاهد کم رنگ بودن کلمه وحدت در بین نمایندگان مجلس استان و اقوام هستیم  و این موضوع موجب عدم رفع موانع و مشکلات مردم خواهد شد و امروز یکی از مهمترین موفقیت های استان های دیگر وحدت و همدلی است .
وی همچنین در ادامه اظهار داشت: یکی از بزرگترین و مهمترین طرح های فاخر شهر ارومیه پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان بود که با توجه به تلاشهای مدیریت شهری و مسئولان امروز شاهد بهره برداری از آن و ارائه خدمات به شهروندان نجیب و قدرشناس شهر ارومیه هستیم.
🔷 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهر ارومیه سرمایه گذاران داخلی بسیاری دارد که متاسفانه امروز نتوانسته ایم از ظرفیت این سرمایه گذاران استفاده کنیم و امید می رود با تدابیر لازم و همراهی مسئولان موضوع توجه به سرمایه گذاری در شهر ارومیه قوت گیرد.

تعداد نمایش ها (86)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان