:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در نطق پیش از دستور جلسه امروز صحن شورا گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در نطق پیش از دستور جلسه امروز صحن شورا گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 29 فروردین,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🔻 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در نطق پیش از دستور جلسه امروز صحن شورا گفت:

🔻ماه مبارک رمضان، ماه تعبد و خلوص بندگی است.

🔻 دکتر حسین بخشایشی  گفت؛ ماه مبارک رمضان، ماه تعبد و خلوص بندگی است و چشمه زلالی است که روح را تطهیر می کند و آلودگی ها را می‏پالاید. 

🔻 وی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت:  ماه مبارک رمضان بازدارنده نفس و تمرین بندگی و یادآورنده بازگشت به سرشت آفرینش است و ما را بر آن می دارد تا در یابیم هر چه در عالم هست، تسلیم ذات اقدس حضرت احدیت است.

🔻 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:  ماه مبارک رمضان یادآور هر چه بیشتر مبارزه با امیال نفسانی و توجه به ابعاد فردی و اجتماعی روزه داری است و نگاه داشتن حرمت این ماه مبارک ایجاب می کند که حتی در صورت برخورداری از عذر شرعی، هرگز به روزه خواری تظاهر ننمود و احترام جامعه روزه داران را در کشور اسلامی خود رعایت کرد.


🔻 دکتر حسین بخشایشی با اشارخ به سخنان رهبر انقلاب گفت:

رهبر انقلاب اسلامی در  دیدار  تصویری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن به تبیین موضوع هدایت قرآنی پرداختند و درخصوص گستره و ابعاد آن گفتند: هدایت قرآنی شامل همه بشریت و دربرگیرنده ابعاد مختلف فردی و اجتماعی زندگی انسان می شود.


🔻 دکتر حسین بخشایشی گفت: حضرت آقا با اشاره به برخی سرفصل‌های هدایت قرآنی افزودند: کمال معنوی، اداره جوامع انسانی و چالش های سیاسی و اجتماعی مرتبط با آن، رفتارهای مدیریتی، اقامه عدل، دفع دشمنان باطنی و ظاهری، رفع دشمنی‌ها، مسایل اخلاقی، مسایل مربوط به خانواده و تربیت فرزندان، آرامش روحی و روانی و فرونشاندن تلاطم های درونی، توصیه به علم و شناخت حقایق عالَم وجود و رفتارهای فردی، بخش هایی از رئوس موضوعاتی است که هدایت قرآنی شامل آنها می شود.

🔻 وی در ادامه سخنانش اظهار داشت:  رهبر انقلاب اسلامی لازمه بهره مندی از هدایت قرآنی را تقوا و خشیت الهی دانستند و با توصیه همگان به خواندن همراه با تدبر قرآن در ماه مبارک رمضان، گفتند: دل انسان با تلاوت قرآن جلاء پیدا می کند و بهاری و با طراوت می شود.

دکتر حسین بخشایشی افزود: رهبر انقلاب اسلامی با تشکر از تلاش و فداکاری تحسین‌برانگیز مجموعه‌های درمانی در مقابله با بیماری کرونا، افراد و گروه‏های داوطلب را به کمک به جهادگران عرصه درمان همچون اوایل این بیماری تشویق و توصیه کردند و گفتند: ماه رمضان ماه احسان و دستگیری از نیازمندان است که باید در شرایط کرونایی اهتمام به نهضت مواسات و کمک های مؤمنانه چندین برابر شود و به اوج خود برسد.

تعداد نمایش ها (96)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان