:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه : ماه رمضان ، ماه ضیافت الهی است / امید است از سوی مسئولان تدابیرات لازم جهت معیشت محرومان اندیشیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه : ماه رمضان ، ماه ضیافت الهی است / امید است از سوی مسئولان تدابیرات لازم جهت معیشت محرومان اندیشیده شود.

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 06 اردیبهشت,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه :
ماه رمضان ، ماه ضیافت الهی است / امید است از سوی مسئولان تدابیرات لازم جهت معیشت محرومان اندیشیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ماه رمضان تنها ماهی است که در قرآن کریم از آن نام برده شده است وقتی این ماه در قرآن توصیف می شود نه با وجوب روزه که با نزول قرآن تعریف می شود.
💠 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، دکتر علیزاده امامزاده که در جلسه امروز صحن شورا سخن می گفت ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: خداوند متعال در قرآن می فرماید: شهر رمضان الذی انزل فیه القران ، ماه رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شده است.
وی در ادامه سخنانش افزود: اخیرا کتابی منشر شده است که در رسانه ها هم از آن تعریف بسیار شده است ، کتاب حاج آخوند ، نوشته دکتر مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالهای گذشته و بزرگان ریادی نیز از این کتاب تعریف و حمایت کرده اند شرح حال و احوالات یکی از انسانهای معنوی روزگار در روستای مهاجران اراک است.
دکتر علیزاده امامزاده گفت: در آن کتاب نوشته حاج آخوند شب اول ماه رمضان پس از نماز عشا تا نزدیک سحر در حال سجده به خدا شکر می کرد که توفیق درک این ماه بار دیگر نصیبش شده است.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: رسیدگی به وضعیت حال و احوال نیازمندان و توجه به معیشت مستمندان در این روزها که دچار مبارزه با ویروس کرونا شده ایم از مهمترین وظایف یک مسلمان و مسئولان کشوری است و امید است مسئولان نیز در جهت رفع نیازهای آنها تدابیر لازم را اندیشیده باشند.
🔸رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمانی و پزشکان و پرستاران گفت: همه ما وظیفه داریم از این قشر و صنف خدمتگزار و شریف تشکر کنیم و قدردان زحمات طاقت فرسای این عزیزان هستیم و از همه این عزیزان ،ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ، پزشکان ،پرستاران ، بهورزان ، نیروهای مسلح . مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر می کنم.
🔸دکتر علیزاده امامزاده در ادامه سخنانش ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرباز وطن شهید امیر سلیمانی گفت: اتفاق تاسف باری که برای فرزند همکار عزیزمان در مدیریت پسماند شهرداری (احمد سلیمانی ) روی داد ، دلهای همه ما را به درد آورد ، خداوند متعال به والدین سریاز شهید وطن شهید امیر سلیمانی صبر و اجر عطا فرماید و چنانچه می فرماید: (فبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون.) همه از خدا هستیم و نهایتا رجعت و بازگشتمان هم به آن ذات یگانه و جان هستی خواهد بود.به پدر و مادر شهید امیر سلیمانی تبریک و تسلیت می گوئیم.

تعداد نمایش ها (99)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان