:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 خرداد,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

💠 کشاورزی اولین بخش اقتصاد و دوشادوش صنعت ، زیربنای توسعه هر کشور است / کرونا مشکلات عمومی آمریکا را علنی کرد.

دکتر علیزاده امامزاده در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک 27 خرداد، روز جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی اولین بخش اقتصاد و دوشادوش صنعت، زیربنای توسعه هر کشور است. 
 وی گفت: شمول مشاغل مختلف در این بخش اقتصادی نشانگر اهمیت والای آن در هر جامعه ای است و تلاش برای تقویت این بخش حیاتی اقتصاد، کشور را به استقلال و خودکفایی می رساند و اساس توسعه را شکل می بخشد. 
دکتر علیزاده امامزاده در ادامه سخنانش اذعان داشت: امنیت غذایی هر جامعه در گرو اهمیت بخشیدن علمی و تعالی سازمانی و آموزش کشاورزان پرتلاش همراه با حمایت های لازم از این قشر است. در ایران پس از انقلاب نیز جهاد کشاورزی ریشه در آرمان¬های انقلاب اسلامی دارد و در زمینه محرومیت زدایی، توسعه روستایی و استقلال و خودکفایی، وزارتخانه و سازمان های متبوعه در زمره نخستین ارگان¬هایی است که به اجرای موفق ارزش¬های انقلاب نائل شده است.

وی در ادامه سخنانش ضمن تسلیت 28 خرداد (25 شوال) شهادت امام صادق (ع) گفت: کرونا مشکلات عمومی آمریکا را علنی کرد ، مشکل کلیدی آمریکا سیستم سیاسی این کشور است و آنچه در این کشور می گذرد بحران عمیق این کشور است.
دکتر علیزاده امامزاده گفت: با توجه به وضعیت موجود شهر و هشدار جدی مسئولین و ستاد مبارزه با ویروس کرونا از آحاد مردم درخواست می کنم جهت حفظ سلامتی خود و شهروندان از حضور و تردد در اماکن عمومی خودداری کنیم نت با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم از این بحران نیز سربلند بیرون آییم.

دکتر علیزاده امامزاده در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت درگذشت هنرمند نامی و بزرگ ایران اسلامی استاد محمدعلی کشاورز کفت: خبر درگذشت استاد والامقام محمد علی کشاورز دل همه ما را اندوهگین کرد ، اینجانب از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارومیه درگذشت آن هنرمند بزرگ را به جامعه هنری ایران و خانواده معظم شان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان آن مرحوم طلب صبر مسئلت می نمایم.

تعداد نمایش ها (157)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان