:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 31 خرداد,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

یکی از بزرگترین نهادهای مدنی در هر کشوری اصناف هستند / امروز سازمان تبلیغات اسلامی یعنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور در تبیین و گسترش فرهنگ اسلام است.

دکتر علیزاده امامزاده در جلسه امروز صحن شورا ضمن تبریک روز اصناف گفت: یکی از بزرگترین نهادهاى مدنى در هر کشورى اصناف هستند. 
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دارلک و شهید سردار مهدی امینی گفت: در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی ، کارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده‌اند. 
دکتر علیزاده امامزاده در بخش دیگری از سخنانش افزود: اصناف متعهد و خدوم کشورمان در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی کرده‌اند. در پایان سال 98 و با شیوع گسترده ویروس کرونا، خسارات و آسیب هایی به اصناف و بازاریان تحمیل گردید و با ادامه دار شدن این ویروس، همچنان این تهدید وجود دارد. می توان با جایگزین ساختن روش های کارآمد معاملات و استفاده از ظرفیت های اینترنتی، از ضربه خسارات بیشتر مالی جلوگیری نمود تا به امید خداوند متعال و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و مردم دوران این بیماری و تبعات آن به سر آید.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با گرامیداشت  سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب و حتّی قبل از آن، دستگاه تبلیغی استکبار جهانی، کارزاری عظیم بر ضد امام و انقلاب به راه انداخته و پیوسته با طرح موضوع های گوناگون، سعی در جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و پس از پیروزی نیز، به مقابله جدّی با انقلاب اسلامی برخاستند. حضرت امام رحمه الله در دوران حیات پربرکت خویش، در مقابل این تبلیغات شوم ایستادگی کردند و با برملا ساختن نیات پلید دشمنان، امت اسلامی ایران را از دام های فریب تبلیغاتی به دور داشتند. 
وی در پایان سخنانش اذعان داشت: امروز نیز سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور، در تبیین و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی ـ که اصل تفکیک ناپذیر نظام ماست ـ نقشی بس خطیر و حسّاس برعهده دارد.

تعداد نمایش ها (401)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان