:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 02 شهریور,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

محرم در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده و انقلاب خونین است.

دکتر علیزاده امامزاده گفت: محرم در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده ، یک انقلاب خونین ، یک مظلومیت آشکار و یک مجموعه از حماسه های بی نظیر است.

🔸به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه امروز صحن شورا سخن می گفت ضمن تسلیت ایام ماه محرم اذعان داشت: محرم ماه خداست ، ماهی که خون خدا بر زمین ریخت و بهترین بندگان خدا در دست بدترین موجودات زمینی به شهادت رسیدند.

🔸رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ماه محرم فصل شکفتن لاله های مقاومت خونین اسلام است.محرم تاریخ یک تحول عمیق و یک انقلاب تاریخ ساز و تاریخ شروع اصلاحات در نظام اجتماعی منحرف و تعلیمات فراموش شده اسلام است.

🔸دکتر علیزاده امامزاده در ادامه سخنانش اذعان داشت: ماه محرم امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و سرایت بالای این بیماری خطرناک متفاوت تر از سالهای گذشته است و از تمامی مسئولان برگزاری هیئت های مذهبی و دسته جات عزاداری و عزادارا سیدالشهدا درخواست داریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مراسم سوگواری را برگزار نمایند تا انشاء الله موجب خسران و خستگی بیش از حد کادر درمانی و کارکنان بیمارستانها نگردیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اول شهریور ماه روز بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک گفت: روز اول شهریور ماه ، به پاس بزرگداشت ابو علی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران ، روز پزشک نامیده شده است. اهمیت این روز پی.سته برای ما محرز است و البته امسال که پزشکان فداکار در خط مقدم حفظ سلامت هم میهنانمان جان خود را در دست گرفته و به مبارزه با ویروس منحوس کرونا می پردازند ، اهمیت این روز و بزرگداشت آن را رنگی صد چندان می بخشد و بنده این روز زیبا را به پزشکان پرصلابت و ایثارگر کشورمان تبریک می گویم.

تعداد نمایش ها (99)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان