:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 10 تیر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

🔹 در حال حاضر صنایع ما با مشکلات عدیده ای روبرو هستند / صنایع ما در شرایط کنونی کمک و مساعدت دولت و مجلس را می طلبد.
#دکتر_علیزاده_امامزاده گفت: در حال حاضر صنایع ما با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که حل آنها در شرایط کنونی کمک و مساعدت دولت و مجلس را می طلبد و از جمله این مسائل می توان مشکل نقدینگی ، دشواری بر سر راه نوسازی واحدهای تولیدی ، هزینه بالای تولید ، نداشتن صادراتی مطمئن ، عوارض گوناگون ، اجبار به مراجعه مکرر به سازمانهای دولتی برای گرفتن محورهای مختلف که اغلب معنی و مفهوم دیگری جز پرداخت مبلغی بابت صدور مجوز ندارد و مسائل دیگر را می توان در این زمینه برشمرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه امروز صحن شورا سخن می کفت ضمن گرامیداشت دهم تیرماه ، روز صنعت و معدن اذعان داشت: اینگونه مسائل صاحبان صنایع را مجبور می کند دست تقاضا به سوی دولت دراز. کنند و لذا لازم است دولت نظارتی غیرمزاحم بر صحت کار و عملکرد سالم آنها داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش گفت: لازم است زمینه را بگونه ای  آماده کنیم که بخش خصوصی بتواند چشم داشت به وام اعتبار بانکهای دولتی ، برنامه های توسعه و بازسازی و نوسازی را تنظیم و اجرا کند .
دکتر علیزاده امامزاده افزود: مساله آموزش مداوم کارکنان و از جمله آموزشی مدیران صنایع ، همکاری تنگاتنگ مراکز آموزش عالی و صنایع ، پیاده کردن مدیریت کیفیت در واحدهای صنعتی ، تهیه و بکار بستن استانداردهای سازگار با خواست بازار جهانی می تواند در گره گشایی از مشکلات صنایع کشور تاثیر قاطع داشته باشد.
وی در ادامه سخنانش با اشاره  به ۱۱ تیر سالروز شهادت آیت ا...صدوقی چهارمین شهید محراب گفت: آیت الله صدوقی پس از پیروزی انقلاب بعنوان نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه یزد به فعالیت مشغول شد و فعالیت های خود را در راستای برقرای امنیت در جامعه و حفظ وحدت و یکرنگی داشت .

تعداد نمایش ها (202)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان