:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای شهر اورمیه در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ۹۰ مطرح کرد؛

رئیس شورای شهر اورمیه در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ۹۰ مطرح کرد؛

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 10 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رئیس شورای شهر اورمیه در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ۹۰ مطرح کرد؛

با وجود مدیرعاملی توانا همچون آقای بهاری و اندیشه‌های سرمربی کاربلد آقای کرم‌پور موفقیت‌های بزرگی در فوتبال انتظار تیم ۹۰ را می‌کشد


🔸حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر اورمیه با حضور در تمرین تیم فوتبال ۹۰ اورمیه ضمن ابراز خوشحالی از فعالیت تیم ۹۰ در لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: فعالیت‌ها، تلاش‌ها و نتایج تیم ۹۰ را طی ۲ فصل گذشته به صورت کامل از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای رصد کرده‌ایم و خوشحالیم که امسال با تدابیر آقای بهاری مدیرعامل این باشگاه یک مربی بادانش و صاحب سبک در فوتبال سکان هدایت ۹۰ را برعهده گرفته و موجی از امید را در میان فوتبال‌دوستان آذربایجان برای صعود به لیگ برتر ایجاد کرده است.

🔸وی با تاکید بر اینکه نتایج و عملکرد تیم ۹۰ مایه افتخار شهر اورمیه شده افزود: برای ما جای افتخار دارد که آقای زنوزی با آن همه عظمت و بزرگی در دیدار دو تیم تراکتور و ۹۰  اقدام به بوسیدن پرچم باشگاه ۹۰ و نام مقدس اورمیه کردند. این مورد علاقه مردم سرتاسر آذربایجان را به تیم ۹۰ نشان می‌دهد و به نوعی بر تیم تکلیف می‌کند تا تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت به کار گیرند.

🔸رئیس شورای اسلامی شهر اورمیه تصریح کرد: با وجود مدیرعاملی توانا همچون آقای بهاری و اندیشه‌های سرمربی کاربلد آقای کرم‌پور و با البته با کمک مسئولان امیدوارم خواهیم بود تا در رقابت‌های لیگ یک به موفقیت رسیده و به لیگ برتر صعود کنیم.

🔸حسین بخشایشی خاطر نشان کرد: تیم ۹۰ طی ۲ سال گذشته با توجه به پشتکاری که در محموعا خود دارد صعودی چشمگیر در فوتبال ایران داشته است و بدون شک این نشان از همدلی و همت تمامی اعضای مجموعه دارد و بدون شک این سیر صعود در سال ۱۴۰۰ می‌تواند به جشن  صعود به لیگ برتر ختم شود.

تعداد نمایش ها (108)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان