:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

رئیس کمسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 03 اردیبهشت,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

💠 طرح‌های ساماندهی دستفروشان خروجی قابل قبول نداشته است

طرح‌های خوبی در راستای ساماندهی دستفروشان در این ایام طرح‌ریزی شده اما اجرا و به سرانجام نرسیده است.طرح‌های ساماندهی دستفروشان خروجی قابل قبول نداشته است
🔸حسین پناهی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد ساماندهی دستفروشان سطح شهر ارومیه اظهار کرد: در چندسال اخیر دستفروشان شهر ارومیه مورد حمایت و توجه قرار گرفتند و در سال جدید نیز ساماندهی دستفروشان شهر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در راستای ساماندهی دستفروشان باید تمهیدات لازم اندیشیده شود، افزود: در تلاش برای ساماندهی دستفروشان هستیم ولی این امر نباید طوری اجرایی شود که دستفروشان در زمینه معیشتی دچار مشکل شوند.

🔷پناهی گفت: از ورود به دور چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه در طول این 2 دوره، اقداماتی در راستای ساماندهی دستفروشان مطرح شده و در اولویت کاری قرار گرفته است.

🔸وی ادامه داد: طرح‌های خوبی در راستای ساماندهی دستفروشان در این ایام طرح ریزی شده اما اجرا و به سرانجام نرسیده است.

وی افزود: میادین میوه و تره‌باری که در سطح شهر مستقر هستند به عنوان بازارچه‌های ساماندهی شده است که تمامی اجناس و اقلام وجود دارد که وقتی شهروندی برای تهیه اقلام مورد نظر به این مکان مراجعه می‌کنند بتوانند تمامی کالاهای که به آن نیازمند هستند را تهیه کنند.

🔸پناهی گفت: اجرای این طرح مزیت‌های زیادی دارد از جمله کاهش ترافیک و مصرف سوخت همچنین صرفه جویی در وقت که می‌توان به آن اشاره کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه تصریح کرد: به دنبال اجرای این طرح هستیم که در حال حاضر بهبود نیافته اما  وضعیت مناسبی نسبت به گذشته دارد همچنین ایجاد بازارچه‌های هفتگی به صورت چرخشی نیز می‌تواند خوش آیند باشد اما با اجرا این طرح تنها فعالیت یک بازارچه به نتیجه رسید. 

تعداد نمایش ها (112)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان