:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 26 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

امروز در زیرساخت ها مشکل داریم/ هدایت آبهای سطحی آنگونه که انتظار می رود انجام نگرفته است / در معابر خاکی و کوچه ها با مشکل آسفالت و ترمیم آسفالت مواجه هستیم / شهرداری ارومیه باید قبل از شروع بارشها عملیات عمرانی و خدماتی را به پایان برساند / باید به دنبال جایگزین برای بازگشایی معابر شهری در زمان بارش بجای نمک باشیم / اقدامات قابل قبولی در پروزه کشتارگاه صنعتی انجام گرفته است / توجه به میدان دواب و رفع مشکلات آن باید از سوی نهادهای ذیربط انجام گیرد / امروز یکی از بزرگترین معضلات شهری وجود متکدیان در سطح شهر است / ساماندهی دستفروشان و نحوه برحورد با اصناف متخلف و سد معبر در زمان شیوع بیماری کرونا باید هرچه سریعتر انجام گیرد / شهرداری ارومیه نسبت به انتخاب محل مناسب برای راه اندازی هفته بازارهای شبانه و جمعه بازار انجام دهد / توجه به ورودی های شهر و پاکسازی برای بهبود منظر شهری و زیباسازی شهر ارومیه / مناسب سازی معابر شهری برای عبور و مرور جامعه معلولین با توجه به مصوبات و آئین نامه های دستوری باید انجام گیرد...

حسین پناهی گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در بعضی از مناطق شهری در پروژه ها نشان از ضعف در زیرساخت ها هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حسین پناهی که در جلسه امروز کمیسیون خدمات شهری سخن می گفت اذعان داشت: هدایت آبهای سطحی آنگونه که انتظار می رود انجام نگرفته است و لذا معاونت خدمات شهری در زمان بارش ها باید به این مسائل توجهات بیشتری کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش افزود: شهرداری ارومیه باید قبل از شروع بارشها عملیات عمرانی و خدماتی را به پایان برساند .

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: با توجه به اینکه استفاده از نمک در هنگام بارندگی ها موجب تخریب و از بین بردن آسفالت و معابر شهری می شود لذا باید به دنبال جایگزین برای بازگشایی معابر شهری در زمان بارش بجای نمک باشیم .

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  با توجه به آخرین بازدیدی که پروژه کشتارگاه صنعتی داشتیم شاهد اقدامات قابل قبولی در این پروزه بودیم و لذا باید حمایت های لازم برای اتمام هرچه سریعتر آن از سوی دستگاههای مربوطه انجام گیرد.

حسین پناهی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در میدان دواب و تعطیلی آن گفت: یکی از موضوعات مهمی که در جلسه امروز کمیسیون خدمات شهری مطرح شد ، تعطیلی میدان دواب و سرگردانی دامداران در این ایام کرونایی شده است و مقرر گردید در جلسه آینده کمیسیون با حضور فرماندار و دستگاههای مرتبط در راستای رفع مشکلات دامداران به این موضوع رسیدگی شود.

تعداد نمایش ها (52)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان