:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 15 مرداد,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

💠 دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گردشگری در شهر ارومیه برگزار می شود.

مهندس محمدخالد حاتمی گفت: دومین جشنواره و نمایشگاه ملی  گردشگری در شهر ارومیه با حضور کلانشهرها برگزار می شود.
💠 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه امروز کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا سخن می گفت اذعان داشت: دومین جشنواره و نمایشگاه سراسری گردشگری و ششمین نمایشگاه صنایع دستی از ۲۶ لغایت ۲۹ مرداد ماه در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.
💠 مهندس محمدخالد حاتمی گفت: مدیریت شهری ارومیه از دوره چهارم بطور تخصصی وارد بحث گردشگری شده است و تلاش بسیاری در جذب سرمایه گذار و گردشگر انجام داده است اما کافی نبوده است.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش ضمن تقدیر از اقدامات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت: فاصله بین مدیریت شهری و سازمان میراث فرهنگی می تواند به ضرر شهر ارومیه باشد و لذا باید این فاصله ها را کم کرده و در کنار هم بر توسعه و جذب سرمایه‌گذار و گردشر برای شهر ارومیه باشیم.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: در کنار هم بودن می تواند مقوله سرمایه گذاری و گردشگری را به سوی پیشرفت سوق دهد .
مهندس محمدخالد حاتمی گفت: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان یک ارگان تخصصی است و مدیریت شهری نیز نمی تواند وارد حوزه های تخصصی شود اما می شود در کنار هم بودن در مسیر جذب گردشگر گام برداشت.
💠 رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا در بخش دیگری از سخنانش افزود: با توجه به اینکه شهر ارومیه از نعمت طبیعت خدادادی و آثار باستانی و جاذبه های گردشگری بهره مند است لذا موضوع جذب گردشگری می تواند در درآمد و توسعه اقتصادی نیز برای شهر موثر باشد.
  وی گفت: ارتباط تنگاتنگ و خوب می تواند ظعف ها را به قدرت تبدیل کند اما متاسفانه بعضی از سلایق شخصی موجب عدم جذب سرمایه گذاری در شهر ارومیه شده است .
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت: مردم در کنار مدیریت شهری در راستای جذب سرمایه‌گذار و گردشگر گام بردارند .
💠 گفتنی است که جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه امروز به ریاست مهندس محمدخالد حاتمی و با حضور اعضای کمیسیون، جباری مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان با دستور جلسه بررسی نحوه برگزاری دومین نمایشگاه ملی گردشگری برگزار شد.
مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (156)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان