:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 26 دی,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

💠 پیاده سازی مکانیزه و هوشمند و تکمیل اطلاعات خرابی های خطوط بزرگراهی و معابر شهری با دستگاه اسکنر ( LCMS) 

مهندس عادل فتاحی در ابتدای جلسه کمیسیون عمران،  برنامه ريزي و جمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیر مقدم به اعضای کمیسیون  و مدعوین و میهمانان حاضر در جلسه  معاونت فنی و عمرانی و کارشناسان آن حوزه و نمایندگانی از دفتر مهندسین  مشاور آزمایشگاه فنی مکانیک خاک و ضمن همدردی با جانباختگان جمع کثیری از هم وطنان در سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین آرزوی علو درجات بر آنان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار و همه ملت های متاثر از حادثه بزرگ تسلیت عرض نمودند. 
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در ادامه سخنانش مصیبت ناشی از جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان که موجبات بی خانمانی جمع کثیری از هموطنان گردیده و امیدواری نمودند که ملت بزرگ ایران همچون گذشته در کنار دولت و سایر ارگانها تدابیر و تمهیدات لازم را جهت رفع مشکلات و کاهش آلام و تامین آرامش و آسایش مجدد را برای هموطنان فراهم نمایند. 
مهندس عادل فتاحی همچنین موفقیت و راهیابی و صعود مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان به المپیک  2020 توکیو را به ملت بزرگ ایران و هنه ورزش دوستان تبریک و تهنیت عرض نمودند. 
رئیس کمیسیون عمرانی شورا در ادامه سخنانش اعلام کرد که استفاده بهینه از منابع موجود و حفظ و نگهداری از پروژه های مدیریت شهری در راستای کاهش هزینه ها و رضایت مندی شهروندان یکی از اولویت و برنامه های مدیریت شهری و سیاست های شورای اسلامی شهر ارومیه می باشد. سرمایه گذاری نرم افزاری و سخت افزاری تجهیزات و دستگاههای منحصر به فرد در زمینه پیاده سازی سیستم مکانیزه و هوشمند تحلیل اطلاعات خرابی های خطوط بزرگراهی و معابر شهری با دستگاه اسکنر (LCMS)  جهت دستیابی از تمام خرابی ها و بمنظور افزایش بهره وری معابر شهری و ساخت و نگهداری  فنی و کاهش هزینه های دوره ای تعمیر و نگهداری شامل درزگیری،  لکه گیری سطحی و روکش و سایر خرابی های نظیر طولی و عرضی و ترک های پوست چاله  و شیار افتادگی ناهمورای و زبری سطح بهمراه تصاویر سطح و رو سازی آسفالت. با کلیات درخواست شهرداری  موافقت گردید تا تنظیم تفاهم نامه لازم مراتب جهت بررسی و تصویب به این شورا اعلام نمایند. 
در خاتمه جلسه نامه های واصله به کمیسیون رسیدگی و جهت طرح در صحن شورا اعلام خواهد شد. 

تعداد نمایش ها (143)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان