:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 25 دی,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

با توجه به فصل بودجه ریزی و تهیه بودجه سال 1400 همه حوزه های عمرانی نسبت به رسیدگی اسناد موقت و قطعی و کارکرد پیمانکاران و جمع بندی اسناد در امور مالی و بین راهی و در دست رسیدگی دستگاه نظارت برای پیش بینی در بودجه اقدام نمایند.

 جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس عادل فتاحی و با حضور اعضای کمیسیون ، معاونین عمرانی مناطق پنجگانه ، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ارومیه برگزار شد.

📌به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، در این جلسه مهندس عادل فتاحی ضمن تبریک سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) و تسلیت سالروز شهادت سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: با توجه به فصل بودجه ریزی و تهیه بودجه سال 1400 همه حوزه های عمرانی نسبت به رسیدگی اسناد موقت و قطعی و کارکرد پیمانکاران و جمع بندی اسناد در امور مالی و بین راهی و در دست رسیدگی دستگاه نظارت برای پیش بینی در بودجه اقدام نمایند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و تقدیر و تشکر از زحمات حوزه های عمرانی شهرداری در راستای ارائه خدمات به شهروندان اذعان داشت: اولویت پیش بینی بودجه عمرانی در سال آتی به مطالبات پیمانکاران و تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد بود.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در پرداخت مطالبات پیمانکاران زمان و تاریخ مطالبات و بحث عدالت در پرداخت همواره مد نظر قرار گیرد و نباید پیمانکارانی موفق به دریافت کارکرد امسال شوند و در صورتیکه پیمانکارانی مطالبات چند سال گذشته داشته باشند.
مهندس عادل فتاحی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: دقت در تهیه و تنظیم صورتحساب و عملیات عمرانی که نمایان نبود و پوشیده می شوند شدیدا یادآوری و توصیه می شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رعایت دقیق مفاد شرایط عمومی پیمان شامل تحویل موقت و تحویل قطعی و رسیدگی به اسناد قطعی پروژه ها در مهلت تعین شده توصیه و الزامی است همچنین با توجه درخواست قبلی پیش بینی واحدی برای تعمیر و نگهداری و نظارت بر ابنیه و تاسیسات پروژه های عمرانی مدیریت شهری ضرورتا توصیه می شود.
وی در ادامه سخنانش گفت: در پیرو مصوبات قبلی و با گذشت مدت زمان طولانی هنوز اصلاح و مرمت ورق های کامپوزیت کنده شده در دیوار و بدنه تونل امامت انجام نشده است.
مهندس عادل فتاحی گفت: با توجه به اینکه یکی از پراهمیت ترین آیتم های سیما و منظر شهری در شب نورپردازی می باشد لازم است سریعا نسبت به اصلاح و مرمت و تجدید نظر در نورپردازی تقاطع های غیرهمسطح و پل ها و ابنیه و تاسیسات و اماکن عمومی و پارکهای سطح شهر اقدام لازم معمول گردد.
وی همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت: با گذشت بیش از یک دهه از اقدامات پروژه آب خام شهری به منظور استفاده بهینه از مصرف آب و روش های نوین در آبیاری فضای سبز شهری بودجه لازم در سالجاری پیش بینی شود و همچنین بحث حفظ استقلال مناطق در یک سری پروژه ها با نظارت عالیه معاونت عمرانی و سازمان عمران باید رعایت شود.
مهندس عادل فتاحی در ادامه سخنانش گفت: معاونت عمرانی و سازمان عمرانی شهرداری ارومیه در تامین نیازهای مناطق از جمله ماشین آلات و مصالح زیرسازی و اساسی مناطق همکاری بیشتری را معمول فرمایند.
وی در ادامه اذعان داشت: بمنظور جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی جانی و خسارات مالی شهروندان ، حوزه عمرانی شهرداری در جابجائی و برچیدن تیرهای برق ناشی از آزادسازی املاک در معابر و خیابان ها اهتمام بیشتری مبذول دارند.
مهندس عادل فتاحی در پایان سخنانش افزود: با توجه به تورم و قیمت ها و عدم اسقبال پیمانکار به شرکت در مناقصات و عقد قرارداد و همکاری با شهرداری ضمن بررسی و آسیب شناسی راهکارها و پیشنهادات لازم را به این شورا اعلام کنند.

 

تعداد نمایش ها (128)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان