:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 16 فروردین,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

🔻 توجه ویژه به بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی  بخصوص مشکلات اتوبوس های بخش خصوصی انجام گیرد. 

🔻 مهندس عادل فتاحی گفت:  با توجه به اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی،  شهرداری ارومیه نسبت به نوسازی و بهسازی آن و نیز رفع مشکلات اتوبوس های بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهد. 

🔻 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی که پر جلسه صحن شورا سخن می گفت ضمن عرض خیر مقدم به شهردار و اعضای شورای معاونین شهرداری و حاضرین در جلسه و تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اذعان داشت:  ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان امیدوارم سالی سرشار از امید و موفقیت و رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم را شاهد باشیم. 
🔻وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش یکساله خانواده بزرگ شهرداری بخصوص ایام پایان سال در تامین و پرداخت حقوق پرسنل و مطالبات پیمانکاران افزود: بحث استقلال مناطق در پروژه های خرد و کوچک خدمات رسانی باید بموقع مورد توجه قرا گیرد.

🔻 رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تشکر از حضور مستمر شهردار و معاونین در ایام تعطیلات نوروزی جهت خدمات رسانی بی منت به شهروندان اذعان داشت؛ استفاده حداکثری ماشین آلات سازمان عمران و موتوری در پروژه های عمرانی، توجه ویژه و اولویت دهی به اجرایی کردن مصوبات شورای هماهنگی ترافیک و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری باید در دستور کار قرار گیرد.

🔻 مهندس عادل فتاحی گفت: تعیین و تکلیف قرارداد تهیه و نصب دوربین های ثبت تخلفات درکمربندی میانی شهر و تهیه ریز برآورد و برگزاری مناقصات و انتخاب پیمانکاران از اول سال تا امکان عملیات عمرانی بموقع انجام پذیرد.
🔻 عضو شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: تعیین و تکلیف یک سری از پرونده های شهروندان قبل از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱ که مراحل پرداخت و تایید نقشه و مشخصات از سازمان نظام مهندسی راذاخذ نموده اند انجام گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: رفع یکسری از مشکلات طرح تفصیلی از مراجع ذیصلاح و برنامه ریزی برای آماده تحویل و بهره برداری یکسری از پروژه های عمرانی د روز شورا، عید فطر و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر انجام شود.
🔻 مهندس عادل فتاحی در ادامه سخنانش اذعان داشت: حل مشکلات پروژه های فاخر و تسریع در عملیات تقاطع غیرهمسطح آذربایجان و کمربندی دوم شهر و مناسب سازی و راه دسترسی برای استفاده افراد ویلچری و معلولین در اتصال ورودی های پارک ائللر باغی، الغدیر، دانشجو و پارک سلامت مسیر پیاده روی دوچرخه سواری از سوی شهرداری در دستور کار قرار گیرد.
🔻وی گفت: حل مشکلات و معارض زمینهای تعاونی شاهد و اتوبوسرانی و توجه ویژه به مشکلات انبوه سازان و جلوگیری از فرار سرمایه از شهر و ایجاد اشتغال و فرصت شغلی و سرمایه گذاری انجام گیرد.
🔻 اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر در خصوص اعیانی ها و بناهای احداثی در روستاهای قبل از ورود به محدوده شهر و معاف از پرداخت عوارض خدمات- همکاری در رفع مشکل شهروندان از جمله زمین تحویلی شهرداری که دارای معارض می باشد و به شهروند اعلام می شود بروید و برای خود وکیل بگیرید و در دادگاه مشکلات را حل کنید در صورتیکه زمین واگذاری شهرداری بوده است _ توجه ویژه به مناطق محروم و نیمه برخوردار در بحث عدالت و توزیع خدمات عادلانه، توجه به زیرساخت های سایت زباله نازلو با توجه به اعتراض اهالی و تهدید محیط زیست و استفاده از فن آوری و روشهای نوین پسماند و نیز توجه به درآمدها و هزینه ها و مدیریت در کاهش هزینه ها و رسیدن به درآمدهای پایدار شهری و استفاده حداکثری از منابع موجود شهرداری از دیگر مواردی بود که مهندس عادل فناحی در جلسه صحن شورا مطرح نمود.

تعداد نمایش ها (44)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان