:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اورمیه در گفتگو با دورنانیوز؛

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اورمیه در گفتگو با دورنانیوز؛

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 27 آذر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اورمیه در گفتگو با دورنانیوز؛
افراد مظنون به فساد باید از مدیریت شهری اورمیه کنار گذاشته شوند / لزوم تعامل زیاد شورا با رسانه‌ها
حجت‌الاسلام محمد خلیل پور گفت: باید آقای شهردار با هماهنگی حراست شهرداری و بازرسی، هر چه سریعتر افرادی که مظنون به فساد هستند، از مدیریت کنار بگذارد؛ شاید این اقدام در تعارض با حفظ آبروی افراد بوده و اعتراضاتی به همراه داشته باشد اما باید توجه داشت که از میان رفتن آبروی افراد بهتر از ریخته شدن آبروی مجموعه مدیریت شهری است
دورنانیوز: در پی بازداشت‌های هفته‌های اخیر برخی کارکنان مجموعه شهرداری اورمیه از سوی سربازان گمنام امام‌زمان، پرسش‌های و هجمه‌های متعددی به مجموعه مدیریت شهری وارد شد، چرا که با توجه به پیوستگی مدیریت در ایران، برخی تلاش داشتند فساد بخشی از مجموعه شهرداری اورمیه را به کل مجموعه تعمیم دهند، موضوعی که با حمایت شهردار اورمیه و برخی اعضای شورای شهر از بازداشت‌ها، خنثی شد.
محمد خلیل‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اورمیه که پیش‌تر با ابراز خرسندی از تلاش‌های نیروهای امنیتی برای مقابله با فساد گفته بود " باید از آنها تقدیر کرده که در این راه گام برداشته و تلاش کرده‌اند و امید است که این مسئله ادامه یابد و سیستم‌ها از گزند افراد متخلف پاک سازی شوند." حال معتقد است باید افراد مظنون به فساد از مدیریت شهری کنار گذاشته شوند.
این عضو شورای شهر اورمیه با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی دورنانیوز، در توضیح پیشنهاد خود گفت: در بحث‌های فساد در مجموعه شهرداری باید آقای شهردار با هماهنگی حراست شهرداری و بازرسی، هر چه سریعتر افرادی که مظنون به فساد هستند، از مدیریت کنار بگذارد؛ شاید این اقدام در تعارض با حفظ آبروی افراد بوده و اعتراضاتی به همراه داشته باشد اما باید توجه داشت که از میان رفتن آبروی افراد بهتر از ریخته شدن آبروی مجموعه مدیریت شهری است و وظیفه ما حفظ آبروی سیستم می‌باشد.
خلیل‌پور ادامه داد: برای مبارزه با غده چرکین فساد، باید آن غده از سوی خود مجموعه مدیریت شهری جراحی گردد و آن نیز مستلزم تقویت حراست و بازرسی مجموعه می‌باشد. پاکسازی شهرداری از افراد مسئله‌دار و حفظ آبروی شهرداری مهمتر از حفظ آبروی افراد است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره و حمایت از دستگیری‌های اخیر در مجموعه مدیریت شهری اورمیه گفت: وجود مفسده در مجموعه قطعا موجب بدگمانی مردم به سیستم مدیریت شهری شده و نتیجتا عدم اعتماد مردم را در پی خواهد داشتن و این موضوع باعث کاهش  درآمد شهرداری  خواهد شد که این امر به زیر سوال رفتن شورای شهر میشود چرا که این مجموعه به عنوان سیاستگذار مدیریت شهری باید با فساد مبارزه می‌کرد.
حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور، با اشاره به لزوم تعامل بین شورای شهر و رسانه، اظهار داشت: موضوع بعدی اینکه از هیئت رئیسه شورا خواستارم یک کنفرانس خبری با اصحاب رسانه ترتیب داده شود و از طرفی نماینگان رسانه‌ها و خبرنگان ،بدلیل علنی بودن جلسات شورا نیز در جلسات شورا حضور داشته باشند، تا مردم عزیز شهر و موکلان محترم در تمام جریانات داخل شورا قرار بگیرند.

منبع : دورنانیوز

تعداد نمایش ها (140)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان