:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 17 دی,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

✳️ باید به دنبال نوآوری فرهنگی باشیم / با تمام توان از ورزش و ورزشکاران حمایت کرده ایم / امکانات لازم از بعد فرهنگی و اجتماعی برای مساجد محله محور  اختصاص یافته است / تحقیق و تفحص از باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه آغاز شده است...

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور گفت: امروز توجه به مسائل فرهنگی مهمترین مسئله در کشور است و بی توجهی به این حوزه می تواند موجب بروز معضلات اجتماعی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و محکوم کردن واقعه کشف حجاب به دستور رضاخان گفت: واقعه کشف حجاب از سلسله وقایع شوم و ننگ تاریخ ایران بود که به دنبال تصویب قانونی در ۱۷ دی ۱۳۱۴ش در ایران رخ داد و به موجب آن، زنان و دختران ایرانی از استفاده چادر، روبنده و روسری منع شدند.

وی گفت: دین داری و غیرت ایرانی این اجازه را به شاهان ایران در موضوع حذف حجاب  نداد و با شهامت و قدرت در مقابل خودخواهی های رضا شاه ایستادگی کردند .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: مدیریت شهری در طول سالهای گذشته با تمام توان در راستای حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی حمایت کرده است و   همچنان از ورزش و ورزشکاران حمایت خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه  از آغاز تخقیق و تفحص باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد و گفت: موضوع تحقیق و تفحص از باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در کمیسیون فرهنگی و احتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه آغاز شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت: موضوع توجه و رسیدگی به مساجد محله محور در شورای اسلامی شهر ارومیه مصوب گردیده است و امکانات لازم از بعد فرهنگی و اجتماعی برای این مساجد هم اختصاص یافته است.

در ادامه جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه نامه ها و درخواست های واصله به کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تعداد نمایش ها (103)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان