:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 22 دی,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

❇️ هیچ توافقی با سرمایه گذار بخش خصوصی در جهت واگذاری زمین رایگان برای ساخت مجموعه ورزشی انجام نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور با اشاره به اینکه هیچگونه توافقی با سرمایه گذار داخلی در جهت واگذاری زمین رایگان برای ساخت مجموعه ورزشی از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه انجام نگرفته است گفت: هر شهروندی و سرمایه‌گذاری حق دارد در صورت لازم از پیشنهادات خود در راستای موضوعات مدیریت شهری در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا حاضر و نظرات و پیشنهادات خود را به کمیسیون ارائه دهد.

❇️ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: شایعاتی مبنی بر اینکه در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه مصوب شده است که زمینی رایگان در اختیار آقای کریمی جهت ساخت مجموعه ورزشی انجام شده است که کذب بوده و در حد یک شایعه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور گفت؛ هر شهروند ارومیه ای و یا سرمایه گذار که برای اجرای پروژه ای جهت سرمایه گذاری حق دارد پیشنهادات خود را ارائه و از طرح خود دفاع کند و در صورت تائید کمیسیون تخصصی شورا طرح پیشنهادی مجددا به صحن شورا ارجاع داده می شود تا در خصوص موضوع مصوب یا عدم مصوب آن طرح تصمیم گیری نهایی انجام گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛ موضوع طرح آقای کریمی در جهت ساخت مجموعه ورزشی به اداره کل مسکن شهرسازی جهت واگذاری زمین مناسب و دیگر مراحل پروژه ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (133)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان