:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 25 دی,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/0

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛ 

 ❇️ فرهنگسراها اطلاعات کامل محلات هستند / فرهنگسراها سفیران فرهنگ محلات هستند...

📃 حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛  امروز فرهنگسراها با اطلاعاتی که از مسائل و مشکلات محلات و مناطق دارند می‌توانند در بررسی معضلات اجتماعی نقش بسزایی داشته باشند. 
📍به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور و با حضور اعضای کمیسیون و مسئولان فرهنگسراهای شهرداری ارومیه برگزار شد. 

📌 در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور ضمن تبریک سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی رحمة الله گفت؛  امروز فرهنگسرا ها نقش بسزایی در انتقال مسائل و مشکلات شهروندان به مسئولان شهری را دارند.
 وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  فرهنگسراها سفیران محلات و مدیریت شهری هستند و با برنامه و  تدابیری که در در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری دارند خدمات ارزندهای را انجام می دهند و می‌توانند کمک یار شهرداری باشند. 
📍وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای بی نظیر فرهنگسراهای شهرداری ارومیه اذعان داشت؛  فرهنگسرا ها اطلاعات کامل محلات هستند زیرا در کنار جامعه و در بین مردم قرار دارند و مشکلاتی که مردم با آنها روبرو هستند به مسئولان منتقل می دهند

📍 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش افزود؛  امروز فرهنگسراهای شهرداری ارومیه واحد کوچکی از شهرداری مناطق محسوب می شوند و می‌توانند با ارائه خدمات بهینه در کنار شهرداری های مناطق پنج گانه به ارائه خدمات به شهروندان باشند.

 عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛  با تمام فشارهای روحی و روانی، امروز مردم با فرنگسراهای شهرداری ارومیه انس گرفته اند و از برنامه های آموزشی و فرهنگی آنها استفاده میکنند. 

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت؛ فرهنگسراها با تدابیر لازم و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و با تشکیل کلاس‌های آموزشی هم در گذشته و هم امروز و به صورت مجازی نقش بسزایی در سیستم آموزشی داشته اند.

📌  وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت؛  یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری بحث فرهنگی و تهاجم فرهنگی است و در این میان فرهنگسراها نقش بسزایی در مقابل مبارزه با تهاجم فرهنگی می‌توانند ایفا بکنند.

 وی همچنین اذعان داشت:  توجه ویژه به فرهنگسراهای شهرداری ارومیه علی الخصوص فرهنگسرای هنر باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد چه بسا اگر به این فرهنگسراها توجهی نشود بی شک هم از بعد فرهنگی و هم اجتماعی دچار مشکلات و معضلات اجتماعی خواهیم شد. 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور گفت؛ ما قدردان تمامی زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان فرهنگسراهای شهرداری ارومیه هستیم و با تمام قوت در جهت رفع مسائل و مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت؛  فرهنگسراها قوت قلب مسئولان هستند و امیدواریم با حمایت هایی که هم از سوی کمیسیون فرهنگی شورا و هم مدیریت شهری میشود بتوانیم در جهت رفع مشکلات آنان تلاش نماییم. 

📌 در ادامه جلسه هر یک از مسئولان فرهنگسراهای شهرداری ارومیه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی به اعضای کمیسیون ارائه نمودند.

 گفتنی است درخواست ها و نامه های واصله به کمیسیون فرهنگی و هنری شهر ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

تعداد نمایش ها (124)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان