:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه :

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: اسماعیل بهار/چهارشنبه, 09 خرداد,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه :

 ضرورت تشکیل  فرماندهی مدیریت رسانه در کنار مدیریت بحران در شهرداری ارومیه/ سازمان فرهنگی تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های آموزشی و تفریحی در فرهنگسراها را دستور کار خود قرار دهد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تسلیت شهید جمهور و شهدای خدمت گفت : از عوامل برگزاری مراسم باشکوه ششمین سالگرد ارتحال حاج شیخ غلامرضا حسنی مجاهد نستوه آذربایجان و اجتماع بزرگ مردم ارومیه در تکریم شهید جمهور و شهدای خدمت نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با قدردانی از زحمات همکاران حوزه خدمات شهری خصوصا همکاران سخت کوش مدیریت پسماند در سیلاب اخیر افزود: پرسنل شهرداری ارومیه از اولین ساعات وقوع آبگرفتگی ها در صحنه بودند و در آبگرفتگی معابر و برخی از منازل مسکونی که شرایط سخت و بحرانی به صورت شبانه روزی در کنار شهروندان بوده و زحمات ارزشمندی را کشیدند. 

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با انتقاد از ضعف انعکاس روابط عمومی ها از اقدامات و زحمات انجام شده همکاران حوزه خدمات شهری در سیلاب اخیر اظهار کرد: زحمات پرسنل شهرداری ستودنی بود ولی آنگونه که فعالیت ها و تلاش های آن قشر زحمت کش  که باید به سمع و نظر افکار عمومی و شهروندان می رسید نتوانستیم اطلاع رسانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تشکیل مدیریت رسانه در کنار مدیریت بحران  برای اطلاع رسانی های جامع و کامل عملیات انجام شده یادآور شد : متاسفانه در پوشش های اخبار سیلاب اخیر فقط بازدیدهای مسئولین و مدیران از اولویت های اخبار قرار داده شده بود که این مسئله باعث به حاشیه کشاندن کلیه زحمات همکاران و شهرداری که در منطقه کشتارگاه حضور داشتند، توسط برخی از دستگاه ها و رسانه ها شد.

یوسفی با اشاره به لزوم توجه ویژه به برنامه های  تفریحی و آموزشی در فرهنگسراها در تعطیلات تابستانی تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تمهیدات لازم را برای برگزاری برنامه های تفریحی و آموزشی لازم برای نوجوانان و جوانان منطقه و فرزندان و خانواده کارکنان شهرداری را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه از وضعیت نامطلوب مراکز تفریحی در شهر اعم از دهکده چی چست ، باغ فدک خاطرنشان کرد : مجموعه مدیریت شهری در کنار ارائه خدمات عمرانی و سایر خدمات ، به شور و نشاط جامعه و ارائه برنامه های شاد تفریحی نیز توجه داشته باشد.
 

تعداد نمایش ها (38)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان