:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 24 دی,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 

💠 نظارت یک مسئله عمومی است و باید کارشناسی شده و با برنامه انجام گیرد.
💠 کمیسیون نظارت و پیگیری شورا باید از روی خیرخواهی و دلسوزی نظارت را انجام دهد. 
💠 از مسئولین نظام می خواهم در عمل رهرو واقعی شهدا باشند نه با شعار. 

زلفعلی ابراهیمی گفت:  نظارت یک مسئله عمومی است،  نظارت عمومی عمدتا درجایی معنا می یابد که اشتباه و خطایی در حوزه عمومی صورت گیرد. 
💠 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، وی که در جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورا سخن می گفت ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و  جانباختگان تعدادی از هموطنان درمراسم تشییع پیکر آن بزرگوار و نیز حادثه سانحه هواپیما به ملت شریف ایران اسلامی و خصوصا به خانواده های آن عزیزان اذعان داشت:  عموم انسانها به غیر از معصومان که تعداد آنها انگشت شمار است دچار خطا می شوند از این رو همه انسانها نیازمند نظارت و کنترل هستند. 
زلفعلی ابراهیمی در ادامه سخنانش اظهار داشت:  سطوح نظارت نیز می تواند فردی و جمعی باشد و توسط یکایک افراد صورت می گیرد و یا اینکه توسط ابزارها و نیروهای متحد و منسجم با برنامه ریزی انجام می یابد. 
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  نظارت باید کارشناسی شده و با برنامه انجام گیرد و در غیر اینصورت مخل جریان عادی امور می شود،  نا آشنایی اعضای شورا با وظایف و ارائه راهکارهای نادرست و حتی پیگیری آن منجر به نتیجه نمی شود. 
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود:  کمیسیون  باید از روی خیرخواهی  و دلسوزی  و تشویق  به پیشبرد نظارت کمک کند و نباید با بحث نظارت سیاسی برخورد شود. 
زلفعلی ابراهیمی ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:  از مسئولین نظام می خواهم در عمل رهرو وقعی شهدا باشند نه با شعار. 
وی افزود:  دشمنان اصلی نظام در داخل مملکت هستند که انقلاب از این افراد ضربه خورده و می خورد لذا به حرمت خون پاک شهیدان به وظیفه شرعی خود عمل نموده و حافظان واقعی انقلاب و بیت المال باشیم. 

تعداد نمایش ها (35)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان