:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس ڪمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه :

رئیس ڪمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه :

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 20 آبان,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس ڪمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه :

💠 سد معبر از ڪنترل مدیریت شهری خارج شده است 
حسین پناهی گفت: متاسفانه با توجه به عملیاتهای انجام گرفته از سوی شهرداری در خصوص ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم ، سد معبر از ڪنترل مدیریت شهری خارج و به یڪ معضل بزرگ تبدیل شده است.

💠 با توجه به پیگیری ها و مصوبات مڪرر در خصوص اصلاح و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم ، نتوانسته ایم به نتیجه مطلوب دست یابیم
 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی ڪه در جلسه امروز ڪمیسیون خدمات شهری شورا سخن می گفت ضمن شهادت یازدهمین اختر تابناڪ ولایت و امامت حضرت امام حسن عسگری (ع) و تبریڪ آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) اذعان داشت: با توجه به پیگیری ها و مصوبات مڪرر در خصوص اصلاح و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم ، نتوانسته ایم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

💠 باید به دنبال راهڪارهای اساسی برای ساماندهی سد معبر و دستفروشان باشیم
حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریڪ هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی اڪرم (ص) افزود : باید به دنبال راهڪارهای اساسی برای ساماندهی سد معبر و دستفروشان باشیم.

💠 دستگاههای اجرایی در ڪنار شهرداری برای ساماندهی مشاغل مزاحم ڪمڪ ڪنند 
رئیس ڪمیسیون خدمات شهری ، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دستگاههای اجرایی در ڪنار شهرداری برای ساماندهی مشاغل مزاحم ڪمڪ ڪنند .

💠باید مشڪلات و معضلات شهری صریح و شفاف سازی شود 
💠 امروز سد معبر یڪ موضوع مهم و یڪ معضل بزرگ برای جامعه و شهروندان شده است

 سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت: امروز سد معبر یڪ موضوع مهم و یڪ معضل بزرگ برای جامعه و شهروندان شده است
💠 بدون همڪاری و ڪمڪ نمی توان سد معبر و مشاغل مزاحم را ساماندهی داد .

💠 حضور و اقتدار نیروی انتظامی در ساماندهی مشاغل مزاحم برای ما مهم و تاثیرگذار است .

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: حضور و اقتدار نیروی انتظامی در ساماندهی مشاغل مزاحم برای ما مهم و تاثیرگذار است و لذا جا دارد از تمامی نیروهای انتظامی ڪه در  حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش می ڪنند تقدیر و تشڪر ڪنم.
 
💠 فرهنگسازی و برگزاری دوره های آموزشی و اطلاع رسانی برای اصناف می تواند در ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم موثر باشد .

حسین پناهی گفت: فرهنگسازی و برگزاری دوره های آموزشی و اطلاع رسانی برای اصناف می تواند در ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم موثر باشد.
گفتنی است ڪه در جلسه ڪمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه نمایندگان دستگاههای اجرایی ، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و بر تشڪیل ڪمیته ساماندهی مشاغل مزاحم تاڪید ڪردند.

تعداد نمایش ها (152)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان