:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 16 تیر,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🔸 رییس شورای اسلامی شهر ارومیه: 
شورای شهر از عملکرد سازمان فناوری اطلاعات رضایت دارد/هزینه در حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند سرمایه گذاری است/ مهندسان و نخبگان توانمند فناوری اطلاعات شهرداری قدرتمند به مسیر خود ادامه دهند

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تلاشها و زحمات زیادی توسط مهندسین توانمند، جوانان و نخبگان شهرداری در حوزه فناوری اطلاعات کشیده شده و امیدواریم این مسیر قدرتمندتر از گذشته پیش رود و شاهد ایجاد شهر و شهرداری هوشمند بوده و در سطح کشور همچنان جز شهرهای پیشرو و برترین شهر باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، حسین بخشایشی در آیین رونمایی از سامانه شهروندسپاری شهرداری منطقه سه که با حضور مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد:  از شهردار منطقه سه و ریاست سازمان فاوا شهرداری تقدیر و تشکر می کنیم که امروز در سایه زحمات و هماهنگی های آنها شاهد رونمایی از سامانه شهروندسپاری هستیم.

وی افزود: این تلاشها و زحمات اگر در مجموعه مدیریت شهری همدلی، هماهنگی، اتحاد و یکپارچگی نبود، به نتیجه نمی رسید.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پیش از این در دو منطقه یک و پنج نیز شاهد رونمایی سامانه شهروندسپاری بوده ایم و امیدوارم ظرف یک ماه آینده نیز شاهد رونمایی این سامانه در مناطق دو و چهار نیز باشیم.

بخشایشی ادامه داد: در راستای ایجاد شهر هوشمند و توسعه خدمات الکترونیکی هرچقدر بتوانیم قدم برداشته و شفاف سازی کنیم قطعاً باعث افزایش اعتماد مردمی خواهیم شد و رفاه و آسایش را به آنها هدیه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: محقق شدن دولت الکترونیک و شهرداری الکترونیک موجب انجام مطلوب کارها و پیشبرد راحت تر اهداف است و از ترافیک و هزینه های سوختی کاسته و وقت هایی که بیهوده تلف می شود را نیز مدیریت می کند.

بخشایشی ارومیه را جز برترین شهرهای کشور در حوزه شهر هوشمند و شهرداری الکترونیک برشمرد و یادآور شد: این موضوع با کمترین هزینه و بیشترین بهره وری از سوی مدیریت و پرسنل فناوری اطلاعات شهرداری محقق شده است.

وی اظهار کرد: تا دیروز اینگونه متصور بودیم که فاوا جز سازمانهای هزینه بر است اما امروز می بینیم که فاوا جز سازمانهای درآمدزا شده و می تواند در تمامی  زمینه ها درآمدزایی کند و از این رو هرچقدر در حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند سرمایه گذاری کنیم و اهمیت بدهیم بالاترین خدمات برای شهروندان و بیشترین درآمد برای شهرداری محقق خواهد شد.

بخشایشی افزود: باید در زمینه های مختلف خدمات شهرداری ارائه شود تا شهروندان از هر نقطه کشور و حتی خارج از کشور بتوانند به راحتی به خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز می بینیم در سایه توسعه خدمات الکترونیکی، حضور مردم در حوزه شهرسازی کم شده اما باید 100 درصد خدمات الکترونیکی شوند، از این رو ضروری است در این راستا حرکت کنیم تا به اهداف شهر هوشمند  دست پیدا کنیم.

بخشایشی با ابراز رضایتمندی از عملکرد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تصریح کرد: شورای شهر هر برنامه ای داده و هر هدفی را پیش بینی کرده در حوزه فاوا شاهد عملی شدن آن بوده ایم.

وی ادامه داد: تلاشها و زحمات زیادی توسط مهندسین توانمند، جوانان و نخبگان شهرداری در حوزه فناوری اطلاعات کشیده شده و امیدواریم این مسیر قدرتمندتر از گذشته پیش رود و شاهد ایجاد شهر و شهرداری هوشمند بوده و در سطح کشور همچنان جز شهرهای پیشرو و برترین شهر باشیم.

بخشایشی با اشاره به پایان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر عنوان کرد: در دوره پنجم شورا و در شهرداری خدمات بسیاری ارائه و زحمات زیادی کشیده شد و اقدامات ماندگاری رقم خورد و این تلاشها و ایثارگری ها مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قدردانی مجدد از پرسنل شهرداری خاطرنشان کرد: تلاشها و زحمات پرسنل شهرداری امروز در سطح شهر زبانزد عام و خاص است شاید منتقدینی نیز باشد اما اکثریت مردم بر زحمتکش بودن پرسنل شهرداری تأکید دارند و در سطح کشور نیز شهرداری ارومیه جز شهرداری های برتر و درخشان است.

منبع : وبسایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (72)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان